Thewiz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Skal ha meg et nytt spill snart, så jeg tenkte litt på det Counter Strike spillet. Er det verdt pengene? Styrer man i 1.person? Noen som har noen erfaringer? Er det bra på Xbox LIVE? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Greit, vet ikke helt hva du ser etter. Men kjenner mange som ble dritt skuffet, når de spilte CS. (ble det selv, " i begynnelsen ") Men etter hvert skal eg love deg, det tar seg opp! Jeg digger spillet det er helt genialt (du er vant med, konsol skyte spill sant, ellers blir det nok , skuff!)! Online, det er vel det beste med CS! Det ruler online også! Det er verdt, pengene visst det koster 499 ellers, så blir det vel i det meste laget! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Koster ikke mer enn 300 spenn på Spaceworld tror jeg. Laufen und kaufen! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Personlig synes jeg de burde ventet til CS:Source kom med å lage versjon til Xbox. Hadde blitt en større hit med CS:Source portet til Xbox Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 razhOr, den skjønte eg ikke helt??? CS:Source kommer vel ikke til xbox, så vidt jeg har hørt! Det tar sikkert lang tid til, i så tilfelle! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Aldri si aldri.. Kanskje når HL2 kommer? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Aldri si aldri.. Kanskje når HL2 kommer? Half Life 2 kom for en uke siden... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Aldri si aldri.. Kanskje når HL2 kommer? Half Life 2 kom for en uke siden... Til xbox? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Noen som vet helt sikkert at CS Source kommer til Xbox? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Noen som vet helt sikkert at CS Source kommer til Xbox? Jeg vet ganske sikkert a det ikke er noen planer for det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 razhOr, den skjønte eg ikke helt??? CS:Source kommer vel ikke til xbox, så vidt jeg har hørt! Det tar sikkert lang tid til, i så tilfelle! CS:Source burde kommet i stedet for CS:X mener jeg. Altså CS:Source portet til Xbox. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Til trådstarter: Kjøp heller Halo2. Både CS og Halo2 er første persons skytespill. Jeg har både CS og Halo2 til xbox, og mener at Halo2 er bedre både som singleplayer og multiplayer. Singelplayer på CS er i grunnen det samme som multiplayer, bare at det er booter som motstandere/lagmedlemmer. Jeg vil tro at du vil bli raskere lei av CS enn Halo2. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Til trådstarter: Kjøp heller Halo2. Både CS og Halo2 er første persons skytespill. Jeg har både CS og Halo2 til xbox, og mener at Halo2 er bedre både som singleplayer og multiplayer. Singelplayer på CS er i grunnen det samme som multiplayer, bare at det er booter som motstandere/lagmedlemmer. Jeg vil tro at du vil bli raskere lei av CS enn Halo2. Jeg har allerede Halo 2 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Øh, det burde jeg vel skjønt med tanke på avataren din.... Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Aldri si aldri.. Kanskje når HL2 kommer? Uansett når hl2 kommer ut så blir det DÅRLIG forhånd til PC utgaven. Som for å si det mildt... EIER Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Aldri si aldri.. Kanskje når HL2 kommer? Uansett når hl2 kommer ut så blir det DÅRLIG forhånd til PC utgaven. Som for å si det mildt... EIER Har du spilt Xbox utgaven? Ikke det nei? Kanskje du bør vente med å si noe før du har prøvd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå