x-team Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har nettopp formatert pga jeg fikk erstanings varen fra komplett i går. Det var et Abit NF-7 og når jeg installerer skjermkort driverne så starter ikke pcen opp! Hvorfor? Blir bare svart skjerm når jeg skal skrive inn passordet! Fjerner jeg driverne så funker det! Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 prøvd omega driverne? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Nei ikke de men har prøvd orginal driverne og forceware driverene! Lenke til kommentar
x-team Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nei. Funket ikke.. Skjermkortet er ødelakt! Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 har du prøvd eller bare antar du at det er skjermkortets sin feil? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nei. Funket ikke.. Skjermkortet er ødelakt! :!: Lenke til kommentar
x-team Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Nei. Funket ikke.. Skjermkortet er ødelakt! :!: Skal bent ut ruta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå