z1Ob Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg har vært på dynga og hentet noen psu'er(pga. viftene), men tenkte jeg like greit kan bruke de til og teste det elektriske utenom å måtte starte pc'n.. dette er gamle psu'er med 10pin kontakter til hk istedenfor atx kontakt, noen som vet hvilke jeg kan kortslutte for å starte den?(beklager, men har ikke bilde) Edit: den er har ikke av\på bryter bak som mange gamle psu'er har... z1Ob Endret 22. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Var på dynga for en stund sida jeg også og henta en hel pc pga et prosjekt som desverre døde pga kapital.. Men til saken.. Jeg knuste alt som var utenom kabinettet og PSU'en, og det eneste som ble gjort da var å koble til powerknappen til kabinettet.. PSU'en gikk som bare det.. Satt på en vifte for å teste om den leverte strøm til kontaktene da.. Men det funka uten å kortslutte no Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Det er en kontakt med 2(eller3?) ledninger som går inn på. Der skal du kortslutte 2 av de(den gule og den sorte, ikke helt sikker med det er vel det?) så starter den POST 500! Endret 23. november 2004 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå