diss Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Heisann! Jeg er helt ny på dette med xbox, så det er en del ting jeg forsøker å finne svar på, håper dere kan hjelpe! Jeg har et wlan nettverk i leiligheten min, ettersom jeg bor midt i oslo er dette nettverket sikret på best mulig måte (skjult SSID, wep kryptering, og bytting av mac adresse i ny og ne). Det jeg lurer på er om det er mulig å koble xboxen til dette nettverket? Xboxen har jo innebygget nettverkskort, men ikke wlan som jeg har forstått. Er det mulig å koble xboxen til et accesspunkt og gi denne informasjonen som trengs for at den skal kunne logge seg på nettverket mitt? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ja. Du kan bruke et akksesspunkt eller en brigde som elkjøp selger til xbox og ps2. Om du får problemer pga krypteringen din vet jeg ikke, men det funker som f... på åpne nettverk ihvertfall. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har fått til min xbox å kjøre igjennom kryptert nettverk though den gjor det automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå