Skurupu Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg kjøpte meg en DVD-ROM da jeg fant ut at jeg ikke kunne laste ned Half-Life 2 med CD-keyen som fulgte med CDen jeg kjøpte i butikken. Men jeg har ett problem. Jeg har fiklet litt rundt med jumper settings og hver gang PCen registrerer den nye hardwaren så henger den seg under windows innlastningen. Andre ganger finner ikke PCen DVD-ROMen, og da henger den seg ikke. Noen som kanskje har ett løsning på problemet? http://www.psdata.no/ps.asp?it=100589&mlevel=010205 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Kan det ha noe med at jeg bruker den gjennom en IDE-kontroller? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis du har DVD-ROM'en alene på en IDE-kabel. Så sett jumperen på Cable Select eller Master. Har du husket å stille inn BIOS så DVD-ROM'en er "first boot"? Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du prøvd å oppgradere firmware på spilleren? Samsung LiveUpdate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå