realfingolfin Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har problemer med cutenews, får ikke vist avatar, hvor stort (dimensjoner) skal den være? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har problemer med cutenews, får ikke vist avatar, hvor stort (dimensjoner) skal den være? Spør i PHP delen du. Jeg får fint til avatar der jeg. Har du rett link da ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Avataren kan være i den størrelsen som du selv vil antar jeg.. Kan ikke skjønne at dette skal være vanskelig, du setter jo opp visning av avatar på samme måte som en nyhet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har problemer med cutenews, får ikke vist avatar, hvor stort (dimensjoner) skal den være? Under Options - System Configurations står dette: Use Avatars if not, the avatar URL field wont be shown Er den satt på Yes..? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Har problemer med cutenews, får ikke vist avatar, hvor stort (dimensjoner) skal den være? Under Options - System Configurations står dette: Use Avatars if not, the avatar URL field wont be shown Er den satt på Yes..? Oops, thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå