-klikkert- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg så at ASUS A8N-SLI Deluxe hadde kommet i noen av nettbutikkene nå. Jeg vurderer veldig å kjøpe det fordi det har PCI-Express. Trenger egentlig ikke 2 PCI-Express spor, så finnes det noen andre hovedkort med PCI-Express i sockel 939? Jeg lurte også på om alle nVidea skjermkortene støtter SLI, eller er det spesielle typer? (Vet at dette spørsmålet kunne vært på skjermkort, men gidder ikke starte 2 tråder!) Takker for alle svar Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Asus-kortet er ikke tilgjengelig enda, bare annonsert med pris! Selv om du ikke trenger 2 spor så skader det vel ikke? Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Det skader ikke med 2 PCI-E porter nei. Jeg så litt mer på kortet og det ser ut som det kommer om litt over en månede Men som jeg spørr over, finnes det noen hovedkort med PCI-E på 939-platformen? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ikke enda! Trolig er ASUS kortet det første som kommer... om du søker på nForce4 i produktguiden så finner du noen av de andre 939-hovedkortene med støtte for PCI-E! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå