opticus Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ASUS W1762NUP Hei, det jeg lurer på er om det er en WSXGA+ eller en WXGA skjerm på denne, det står at det er WXGA, men en WXGA klarer ikke 1680 x 1050 gjør den? jeg har spurt psdata, men de klarer ikke svare. må være det står på hjemme siden til leverandør.. var svaret fra psdata Lenke til kommentar
knut Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 W1N har WXGA mens W1Ne har WSXGA og tv-tuner. Det er ihvertfall det asus har sagt til oss tidligere. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 jaha.. men da skriver den feil skjermkoppløsning på modellen som jeg har linket til da? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Da må det nok være feil. WXGA har ikke 1680 x 1050 oppløsning. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det står rett i 'headingen', men feil nede under 'Maks. oppløsning:'. Asus-maskinene som PSdata selger er godt prisede og fine maskiner, men de gjør seg selv en stor bjørnetjeneste ved å ha så magelfull og feilaktig informasjon om dem. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Det står rett i 'headingen', men feil nede under 'Maks. oppløsning:'. Asus-maskinene som PSdata selger er godt prisede og fine maskiner, men de gjør seg selv en stor bjørnetjeneste ved å ha så magelfull og feilaktig informasjon om dem. må si meg enig i det, hadde jeg kjøpt den der hadde jeg selvfølgelig sendt den i retur hvis jeg ikke hadde fått kjørt opp "riktig" oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
inv Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) har nettopp kjøpt den. Var selvsagt feil oppløsning oppgitt og null tvkort. Kommer til å returnere den. Veldig koselig...tusen takk PSDATA (ironi)! Endret 22. november 2004 av inv Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har nettopp kjøpt den. Var selvsagt feil oppløsning oppgitt og null tvkort. Kommer til å returnere den. Veldig koselig...tusen takk PSDATA (ironi)! Sa de det vat TV-kort også? Ser bare det på modellen til 19K. Skjønner godt da at du er misfornøyd hvis du fikk oppgitt at den hadde dette. Nesten snodig at den var på 'tilbud' til 15K siden M6N er såpass mye billigere. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 kjedelige greier. Synd at de har så dårlig info på siden sin men de har fine priser da! tror ikke jeg ville lagt 19000 i en bærbar med en 64mb 9600 skjermkort, synd de ikke har bedre skjermer på w1n og bare på w1ne Lenke til kommentar
inv Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Stod på fremsiden at den hadde tv-kort ja ( og under spesifikasjoner står det at den har med fjernkontroll, noe bare tv-versjonen har). Jeg hadde ikke tenkt å spille på maskinen, så da var valget greit (så ut til å være en veldig bra maskin bortsett fra skjermkortet..) Kommer uansett til å returnere den ( 1280*800 holder totalt ikke) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 det er en flott maskin, men som sagt, kjedelig greier at den har så dårlig skjerm, hadde den hatt WSXGA+ hadde valget vært helt klart for meg! Lenke til kommentar
inv Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Update: Fikk valge mellom å levere hele greia tilbake og få alle pengene igjen ( Samt frakt. Eller å få den modellen som jeg egentlig bestilte til 17500,- (tror kanskje den koster 19000) Jeg vet ikke helt, men synes ikke maskina er så billig lenger, uansett rabatt. Fins vel langt bedre tilbud andre steder... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du får jo USB TV-kort med fjernkontroll til under 1000 lappen. bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå