alxplx86 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vet ikke helt om det er greit å poste om det her, har kanskje ikke så mye med data å gjøre Har uansett kjøpt en ps2 black mini model, og vil chippe den så jeg kan spille brente spill. Lurte på om noen veit hvor i trondheim det letteste og beste stedet å få den chippa er? og hvor my det eventuelt kommer til å koste. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gjør det selv Mye bedre (hvis du kan da) Lenke til kommentar
alxplx86 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Er helt fersk på dette, noen sier det er best å gjøre det selv, andre sier det er bedre å få en forretning til å gjøre det for deg. Men kan jo ingenting om det, så når du sier "gjør det selv", kom jeg like langt som jeg var. hvordan? med hva? finnes det en guide? (Har prøvd å googla mye men finner ikke no nyttig info). Mange sier at DMS3 chippen er best. Men jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe den eller hvordan jeg kan innstallere den, eller hvordan det funker i det hele tatt. HJELP! Endret 22. november 2004 av alxplx86 Lenke til kommentar
M.e.r Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vet ikke helt om det er greit å poste om det her, har kanskje ikke så mye med data å gjøre Har uansett kjøpt en ps2 black mini model, og vil chippe den så jeg kan spille brente spill. Lurte på om noen veit hvor i trondheim det letteste og beste stedet å få den chippa er? og hvor my det eventuelt kommer til å koste. prøv denne side http://modnet.no/ Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vil anbefalle at enn venter med å modde playstation 2, grunnet er at det er vanskeligere å chippe disse. Mange som har års erfaringer med lodding og modding kvier seg med å lodde/chippe en playstation 2. Sony har vært flinkere her enn MS med sin xbox. På playstation 2 er laseren veldig ømfintlig og enn kan risikere at laser ikke funker etter modding/lodding/chipping på playstation 2.. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vet ikke helt om det er greit å poste om det her, har kanskje ikke så mye med data å gjøre Har uansett kjøpt en ps2 black mini model, og vil chippe den så jeg kan spille brente spill. Lurte på om noen veit hvor i trondheim det letteste og beste stedet å få den chippa er? og hvor my det eventuelt kommer til å koste. hmm, mini modell? Det er den nye? Anyways, på den nye kan du faktisk slippe chip skulle jeg tro, bruk boot plate. (swap magic) for eks. Er ikke sikker, men på den gammle PS2`en har jeg chip som hindrer maskina i få med seg at jeg trykker eject, og bytter deretter til orginal plate. På den nye modellen er det jo top cover, dvs. at hviss man på en måte klarer å lure maskina til å tro at luka ikke har blitt opna, kan man bruke swap magic disc. Garanterterer ingenting dough, må nesten bare prøve. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvis jeg har forstått rett med det swap diskene små må det swapes mellom hver gang du spiller et spill (bytte swapen disken med spill disken på hvert spill osv) tungvint å bytte hele tida men, den tar dvd filmer automatisk ? Lenke til kommentar
M.e.r Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vet ikke helt om det er greit å poste om det her, har kanskje ikke så mye med data å gjøre Har uansett kjøpt en ps2 black mini model, og vil chippe den så jeg kan spille brente spill. Lurte på om noen veit hvor i trondheim det letteste og beste stedet å få den chippa er? og hvor my det eventuelt kommer til å koste. Se siden modnet der er link i venstre kontakt oss. Der sto adresse åg tlf till avdeling Trondheim snakk med dei. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har en kamerat som nylig chipa slim versjonen av ps2, funka fett det. tror han kjøpte chipen på http://www.modchip.com/, bare husk at etter du har loddet den inn må du programmere den :!: Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvis jeg har forstått rett med det swap diskene små må det swapes mellom hver gang du spiller et spill (bytte swapen disken med spill disken på hvert spill osv) tungvint å bytte hele tida men, den tar dvd filmer automatisk ? Jepp, brente filmer funker uansett, ingen sperre mot det. Ja, du må swape plate hver gang du skal spille ett spill, men det er jo ikke spesielt tungvindt, tar max 30 sekunder extra. Man slipper å miste garanti, og det koster ca 200 kr for boot plate. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alcohole 120 % kan brenne ps2 spill som kan spilles på vanlige ps2er Lenke til kommentar
alxplx86 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Takker for flotte svar, fant endel nyttig info på modnet.no, men for noen stive priser Au. Prøver nok å kontakte dem og undersøke litt mer. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alcohole 120 % kan brenne ps2 spill som kan spilles på vanlige ps2er Seriøst? Med boot sectors? Har aldri prøvd det. Hmm må testes!! Hvet at Alcohol 120% kan 100% nøyaktig kopi av for eks. BF 1942, slik at man ikke trenger å bruke no-cd crack ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå