Gå til innhold

konfigurering av mus <--- vennligst hjelp!

Anbefalte innlegg

Heisann"

Jeg har en mus med tre knapper, og den knappen i midten bruker jeg veldig lite. Det jeg tenkte var at det må jo være mulig å konfigurere den til f.eks velge neste sang på mediamonkey når jeg spiller musikk. Er det noen som har gjort det, eller vet hvordan man skal gå fram for å konfigurere musen?

Er det også noen som vet hvordan man skal få pcen til å spille musikk i f.eks mediamonkey med det samme man starter pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker. Er det ikke mulig f.eks å lage en batfil, og endre konfigurasjonen til musa? det er en trådløs med tre knapper. enkel og billig sak. Det som står i softwaren er vanlige ting som scrolling, tilbake i webbrowser, legg ned alle sidene osv. Du får ingen mulighet til å f.eks konfigurere den til neste på en musikkavspiller.

Lenke til kommentar

Siden dere virker så hypp på å hjelpe meg. Takk til duden som ga meg linken fuckinggoogleit.com. nice. Hvorfor ikke gi meg adressen til www.google.com?

Uansett, så bruker jeg google daglig, men det er av og til det faktisk er lettere og mer hyggelig å få hjelp, eller å hjelpe brukere av hardware sitt forum. Ikke i dag, dog...

Keytronic heter musen, og modellen er am7500. Forhåpentligvis er det noen som kan bidra til noe. Venter spent.

-b-

Lenke til kommentar

Hehe, ikke meninga å være frekk med den forrige adressen.. Synes bare det er litt morsomt å bruke den. :cool:

Men et kjapt søk gav meg følgende opplysninger:

For the scroll wheel capabilities only - for p/n 2MOUSEPS2-451X, 2MOUSEPS2-461X, 2MOUSEPS2-551X, 2MOUSEPS2-561X, 2MOUSEPS2-591X, 2MOUSEPS2-471X or 2MOUSEUSB-591X.: Please use the Microsoft Intellipoint/scroll wheel driver located at: http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download.asp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...