OddZen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg vil gjerne slette denne kontoen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vi sletter ikke kontoer. Om du ønsker å bytte brukernavn, kan du sende en mail til [email protected]. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg mener bestemt det er imot norsk lov å ikke slette en brukerkonto etter brukerens ønske. Tror nok også at datatilsynet vil ha litt av hvert å si til denslags praksis. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Denne har uansett ingenting under "Annet hardware" å gjøre, stenges derfor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg mener bestemt det er imot norsk lov å ikke slette en brukerkonto etter brukerens ønske. Tror nok også at datatilsynet vil ha litt av hvert å si til denslags praksis. Hva skjer med postene til den slettete brukeren? Hva skjer med kontinuiteten i trådene han/hun har deltatt i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg