Joachim_F Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Lyst til å teste skiforholdene i Kitzbühel sammen med Hermann Maier? Det nærmeste du kommer blir vel denne demoen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
neph Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Antallet kjedelige fotballkamper og friidrettskonkurranser synker betraktelig, og i stedet fylles helgene med ordentlige idretter, som langrenn, hopp og alpint. Så du mener at fotball ikke er en ordentlig sport?! Uansett på tide at det endelig kommer et ordentlig alpint spill. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som vet når dette spillet kommer ut? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som vet når dette spillet kommer ut? Utgivelsesdato: Ikke fastsatt Lenke til kommentar
erlber Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Den siden har jeg også funnet.... Bare lurte på om det var noe nytt.... Har perfeksjonert meg i Kitzbühlløypen nå, og trenger flere løyper! Lenke til kommentar
Cheese Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvorfor kunne ikke eks. EA Games finne på å lage et freestyle ski spill? Nesten som SSX serien, bare med ski. Hvis noe sånnt hadde kommet ville jeg spilt det døgnet rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg