ZeS Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 HEI! *desperat*er det noen her som vet noe om Microplex har servern deres krasja eller?? har drevet og prøvd å komme inn dit i dag, men finner ikke sia..... Noen som kommer inn?*desperat* MVH: PandoRa Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nei, rart, kommer ikke inn jeg heller.. Mystisk. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 vet ikke noe..kommer ikke inn eg heller... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hahahah, jeg kommer ikke inn på microplex.no Prøv www.lian-li.no, det er et ekstra-domene til microlpex.no - der kom jeg inn Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hahahah, jeg kommer ikke inn på microplex.no Prøv www.lian-li.no, det er et ekstra-domene til microlpex.no - der kom jeg inn Kom ikke inn på noen av stedene Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) helt dødt hoss meg å......... Endret 22. november 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er feil på linjene hos leverandøren vår. De arbeider med å rette feilen nå så forhåpentligvis er de oppe igjen iløpet av 3-4 timer. -- Hans Petter Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er feil på linjene hos leverandøren vår. De arbeider med å rette feilen nå så forhåpentligvis er de oppe igjen iløpet av 3-4 timer. -- Hans Petter Faale Microplex Norge AS *plystre* Klokken tikker tiden går Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Det er feil på linjene hos leverandøren vår. De arbeider med å rette feilen nå så forhåpentligvis er de oppe igjen iløpet av 3-4 timer. -- Hans Petter Faale Microplex Norge AS Jaja... der ser man! frykter det værste, men så er det bare litt kabel trøbbel litt ironisk igrunn.... men jaja, nå kom jeg inn igjen værtfall.... takker og bukker MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er feil på linjene hos leverandøren vår. De arbeider med å rette feilen nå så forhåpentligvis er de oppe igjen iløpet av 3-4 timer. -- Hans Petter Faale Microplex Norge AS hmm , har ikke sett noen microplex bruker her før men flott at de sier ifra ... Nå kan jeg si ifra , Send pakker billigere... hehe Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det funker nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå