TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hei på dere godtfolk Har en 120'' mm vifte, 12 dba, den suger inn midt bak i kabinettet. Har en vanlig vifte som står bak, den kan jeg ta av. Om jeg tar den av, er det bare et 120'' mm tomt hull bak i PC'en, har sprengt det skjønner dere Så er spm mitt, hvordan skal jeg sette dette på?? Hva skal først hvordan skal jeg sette det? Har ikke gjort det før.... Endret 22. november 2004 av TurtleMan Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Feil linker. De der går til Gmail login.. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Gitter Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Grill Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dersom eg har forstått detta riktig: Du har eit 120mmx120mm hull i kaninetet som du vil instalera ein 80x80 vifte. Dersom du har tilgang på verktøy om utsyr, trur eg det besta ville vert å laga ein flens(ei firkanta palte 120x120 med hull 80x80). Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Altså, nei, skal montere grillen og gitteret der på viften! Men det jeg lurer på er HVORDAN jeg skal montere det... Har en 120x120'' mm, grillen og gitteret. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Eg trur eg har det no Først må du ha fira hull i gitteret ditt som stemmer overens med grillen. Dersom ikkje, bor ny hull i gitteret. Stikker vifta ut av kabinetet: Finn fira vifteskruer (eller andre passande skruer) og skru gitter/grill fast. Er vifta på innsida av kabinetet skrur du laus vifta og tar å skrur grill-gitter fast med ei same skruene som du skrur fast vifta. Har du bilder av vifta og hullet? Lykke til Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Altså, nei, skal montere grillen og gitteret der på viften!Men det jeg lurer på er HVORDAN jeg skal montere det... Har en 120x120'' mm, grillen og gitteret. Du tar ut skruene til 120mm vifta og setter gitteret og grillen på, og deretter viften og skrur fast z1Ob Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Viften er på innsiden av kabinettet, og suger luft inn som sagt. Har tatt bildene med webcam, for mørkt til å ta bak pc'en... Skal eg skru grill og gitter fast? Men hva skal først? Skal grill vises bakpå pc'en? Så kommer gitter og så viften som igjen suger inn? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Hvis grillen skrus fast inni kabinettet slik at det viser ut, ser det fint ut da..?:S Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Somregel bruke ein grill på plassar som syns lett. feks. på sidedøra, topp eller i front. Dersom du skal ha gitter og grill bak, ville eg ha hat grillen yterst. Du kan montera grillen på innsida av kabinetet. Det kan bli bra dersom du har plexi i døra slik at ein kan sjå inn på vifta. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvis grillen skrus fast inni kabinettet slik at det viser ut, ser det fint ut da..? Trur det blir finast vist du skrur grillen på utsida av kab. Då vill ikkje kab sjula endane/skrue hulla av grillen. Prøv deg fram og bruk den kombinasjonen du like best. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Dersom du skal ha gitter og grill bak, ville eg ha hat grillen yterst. Ja er det ikke det jeg må ha da? Eller er det andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du kan jo montere det som du selv vil.. sånn ville jeg ha montert det, med grillen utenfor, og gitter først inni, og deretter vifta..men det er kanskje hvis du ikke har vindu i pc'n da.. z1Ob Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har bare valing server kabinett, liker å ha det stort der inni. Fikk så mye kødd fra kompisene da de så det store hullet bak i pc'en hadde ikke vifte da.. så jeg tar dette forslaget, Vifte innerst, Gitter, og grill som er montert utenfor. Stemmer dette? Takk skal dere ha Dere er greie. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg har bare valing server kabinett, liker å ha det stort der inni.Fikk så mye kødd fra kompisene da de så det store hullet bak i pc'en hadde ikke vifte da.. så jeg tar dette forslaget, Vifte innerst, Gitter, og grill som er montert utenfor. Stemmer dette? Takk skal dere ha Dere er greie. Høres bra ut det lykke til da z1Ob Endret 22. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Tusen takk til dere. Det er nå gjort, kan ikke ta bilde foreløpig, men skal kanskje ta hvis dere er interessert? Takk for hjelpen TM Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Flotte greier Bare byggelig å kunne hjelpa Bra du vart fornøgd Viss det ikkje er mykje stress, så hadde det vert artig å sett resultatet. Endret 22. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå