XerioN Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noen som kan anbefale en stille 200GB (8MB) harddisk som er "lockable"? Har hørt at: WD & Seagate bråker mye Maxtor blir fort øddelagt Samsung har bare 160GB har også sett på [url="http://xboxdrives.x-pec.com"]Xbox drives[/url] , men er få med version 1.6 og 200GB HDD.. Håper noen her kan hjelpe meg! Vennlig hilsen Thomas Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Nja, den Seagate'n 200gig som jeg kjøpte bråker ikke mye hvertfall. Det eneste jeg hører fra boxen er viftestøy (har tilogmed moddet inn 80mm vifte for å minske viftestøyen). Seagaten kunne fint lockes også. Endret 22. november 2004 av Vice Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Seagate er normalt er godt valg til xbox. De er kjent for å produsere stille disker, så jeg skjønner ikke hvor du har fått det fra at de bråker. Har satt inn flere seagate-disker i xboxer og det fungerer fint og er stille. Maxtor derimot (i alle fall de eldre) bråker mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå