Bulle Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har nettopp skaffet meg mobil med epostklient (SE K700i) og har testa litt på dette med å lese/sende epost. Har epost kontoer bla hos online, c2i og hos netcom. Får bare ikke til å sende epost fra mobilen. Sense-abonnementet bruker Netcoms nett. Mitt spørsmål er : Lar det seg gjøre å koble seg opp mot utgående epostserver hos feks Telenor (online.no) eller er jeg avhengig av å ha telefonen på nettet hos den ISP jeg prøver å sende mail via ? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Får ikke valgt SMTP-autentisering på K700i, så hvis du bruker NetComs nett så er utgående server smtp.netcom.no. Pass også på at du kobler opp med en internettkonto og ikke en WAP eller MMS konto. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Fant ut av det til slutt ja..... merkelig i grunnen, da det eneste jeg gjorde var å vente noen timer....... forstå det den som kan. for øvrig takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå