Fezzer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Mine gamle philips 890 hodetelefoner har knekt og jeg har planer om å kjøpe meg nye. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg sanneheiser pc150. Noen som har noen andre alternativer å foreslå? skal ikke koste mer enn ca.700 men kan godt være billigere. Jeg spiller cs og er opptatt av alt innen lyd i cs skal være bra og klar. Er også opptatt av at skal tåle, ettersom jeg har en tendens til å kaste ting i gulvet. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jepp, dette er et meget bra headset synes jeg, jeg bruker den til CS og musikk., og andre PC spill, og lyden er veldig bra. Fin bass lyd på musikk, og fin rund lyd med litt bass på CS er kjempekos Og jeg hører lett hvor motstanderne kommer fra ja, og det er et ganske stor fordel Den sitter også godt og behagelig, synes de var litt stive på førsten, men etter å ha brukt den noe, så myker det seg opp, og da sitter jeg med headsetet på uten å tenke over det liksom Og jeg vet at flere cpl spillere som spiller CS bruker denne headsetet, feks Team Eyeballers og noen fra SK..... Så du vil bli fornøyd med Sennheiser pc150 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå