"GROGI" Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 vell, har prøvd det. men hvordan skal jeg få de på den nye pc'n som ikke har aktivert nettverks kort? trenger driverne til det. får ta kontak med mamoz i morgen og spørre de og Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) CD/USB-disk? Eller du kan prøve med et PCI nettverkskort som du ikke trenger å laste ned drivere til. Endret 17. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 vell, på tide med update igjenn og døra er festet resten av hardware å sånne ting. men men, hva er en worklogg uten bilder! sånn ser den ut uten hardware, vifter og lys i. sånn så pc'n ut en liten stund :!: her er det en liten prøvings på om vifter passer, var bare ikke bra det første jeg gjorde. litt klistermerker på døra. sånn ser det ut nå i pc'n, harddisk brønnen ligger i bunn av kabbise nå side sata kabel er for kort. under uvlys. lit lyst, men skal ta et i kveld. sånn er katodene festet, med tre lim. og her er den lille lan hylla som jeg fant på i dag. den sitter ikke fast bare dytta inn. men skal feste den med 90' fester. http://img.photobucket.com/albums/v650/GROGI/Bilde137.jpg kabinettet er sånn sett ferdig snart. bare småteri igjenn. skal forhåpentligvis på TG neste år med den. men siden den er c.a 28*48*90 cmså tar den ekstremt mye plass og derfor starte med et nytt prosjekt beantech igloo kabinette. men det er en annen sak. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ble fint dette, men du burde få de klistremerkene litt finere festet på, de henger litt_for_skeivt synes jeg. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) hmm, ja. var ikke så bevist når jeg gjorde det. å desuten detter de to Gigabyte merkene av hele tiden Endret 30. mars 2005 av "GROGI" Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Genialt! Har lyst på trekabbis selv, fordi du kan lage noe helt eget og noe spesielt med tre.. det er det som er så kult! Også det at man kan ha 2 psu'er hvis man vil ha det.. og 2 pc'er hvis man ønsker det også.. (1 server og 1 "grom" spille pc f.eks ) Og du tjukken.. ( ) Har du Thumbscrews på hovedkortet? Men det ble bra! (har ikke sett i mørket og slik da, med det UV lyset.. ) EDIT: Hva med og lakkert inni kassa, der hvor HK'et er, med UV-Reaktiv lakk? bare sånn klar UV lakk..? Og ja.. Velkommen til HW.no Endret 26. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå