Gå til innhold

Hylle pc! problemer med HK


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

update

 

 

Nå ble det på tide med en ny update. litt senere en jeg ventet selv, men rett på sak, prosjektet går problem fritt. og enden er ner. litt forandringer, som harddisk opphenget, cd-rom brønnene og hk brett.

 

og nå harddisk oppheng V.3

P2240227.jpg

fant ut at det beste var dette, som kommer fra et gammelt kabinett.

og ja det er et hull der, hull til en 80mm vifte som suger lufte bort fra hardiskene.

 

P2240237.jpg

fra utsiden.

 

P2240230.jpg

ventilasjons hull. der det er plass til 2x 80mm vifter.

 

P2150205.jpg

mekket cd-rom brønnen av en aliminums plate som jeg fant i kjeller'n. litt tilpassning trenger den fort satt.

 

P2240223.jpg

så var det har det å sage hull til de 2 120mm viftene.

 

P2240224.jpg

ops, den satt seg fast.

 

da slår vi den ut :devil:

P2240225.jpg

 

P2240231.jpg

ferdig

 

P2240226.jpg

så pusset jeg av den fæle lakken som var på kassa. liker bedre ulakket tre.

 

 

ja det var det. og vågebu å lakere den er nokk er framtids modifikasjon. delvis for at jeg har litt lite penger. og skal kansje starte et nytt prosjekt.

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til kjøp av hardware. som sagt tidligere så trenger jeg ny hardware får å få 9600xt kortet mitt i gang. akkurat nå står det i pc'n til min far. som broren min bruker mest. jeg har bestemt meg for hvilken cpu og Hk jeg skal ha. der falt velget på en AMD 64 3000+ og et MSI K8N NEO-FSR, måtte ha en bra Cpukjøler får å ha en bra OC på cpu. derfor ble det Zalman CNPS7700B-Cu. og en 160GB maxtor Dmax 9 sata harddisk. Men her er problemet jeg kan ingenting om Minne :( og derfor trenger jeg hjelp. jeg trenger bare 512MB minne og jeg håper at noen kan hjelpe meg med og finne OC vennlig minne som ikke koster all verden.

 

Ps: kom ikke på noe annet sted å spørre om hjelp så jeg gjorde det her.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. men illvit, så må jeg si at den corsair(den dyre) er litt dyr og derfor tror jeg at jeg tar en litt billigere corsair xms3200C2. virket bra nokk, for meg iforhold til den dyrere Xl versjonen. men jeg trekker ingen besluttnig enda. på grunn av nettshopen/butikken jeg kjøper i fra har også geil minne, som jeg har hørt skal være bra. Mamoz er butikken jeg bestiller i fra, og her er her listen over Drr3200 minne

Lenke til kommentar

hei sann. skulle ha hatt en update men det blir senere. fikk minnet i dag og begynte å installere windows xp. nå har jeg kommet til driverne til hovedkortet. som er et GB GA-k8ns ultra-939, men driverene er ikke win32 program. hva skal jeg gjøre?

 

 

Takker for raske svar ;)

 

EDIT; leifur var på besøk

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...