sven-o Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Så var det den fine døra mi Fine sokker. Blir bra dette. Snekring er moro! Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) update Nå ble det på tide med en ny update. litt senere en jeg ventet selv, men rett på sak, prosjektet går problem fritt. og enden er ner. litt forandringer, som harddisk opphenget, cd-rom brønnene og hk brett. og nå harddisk oppheng V.3 fant ut at det beste var dette, som kommer fra et gammelt kabinett. og ja det er et hull der, hull til en 80mm vifte som suger lufte bort fra hardiskene. fra utsiden. ventilasjons hull. der det er plass til 2x 80mm vifter. mekket cd-rom brønnen av en aliminums plate som jeg fant i kjeller'n. litt tilpassning trenger den fort satt. så var det har det å sage hull til de 2 120mm viftene. ops, den satt seg fast. da slår vi den ut ferdig så pusset jeg av den fæle lakken som var på kassa. liker bedre ulakket tre. ja det var det. og vågebu å lakere den er nokk er framtids modifikasjon. delvis for at jeg har litt lite penger. og skal kansje starte et nytt prosjekt. Endret 25. februar 2005 av "GROGI" Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 blir brta dette vettu. keep up the good work. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) EDIT: dobbelpost Endret 2. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bra! Men du kunne vel ikke tatt et bilde av hele kabinettet? Litt lettere å se hvor fint det er da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Fiint.. Det ene huller etter borringa sørge for en liten "kul" på det ene hullet.. Hmm! Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Trenger hjelp til kjøp av hardware. som sagt tidligere så trenger jeg ny hardware får å få 9600xt kortet mitt i gang. akkurat nå står det i pc'n til min far. som broren min bruker mest. jeg har bestemt meg for hvilken cpu og Hk jeg skal ha. der falt velget på en AMD 64 3000+ og et MSI K8N NEO-FSR, måtte ha en bra Cpukjøler får å ha en bra OC på cpu. derfor ble det Zalman CNPS7700B-Cu. og en 160GB maxtor Dmax 9 sata harddisk. Men her er problemet jeg kan ingenting om Minne og derfor trenger jeg hjelp. jeg trenger bare 512MB minne og jeg håper at noen kan hjelpe meg med og finne OC vennlig minne som ikke koster all verden. Ps: kom ikke på noe annet sted å spørre om hjelp så jeg gjorde det her. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) har funnet mange av de jeg har prøvd og alle funket like godt. dyrt billig billigere en som er kjappere men dermed dyrere. jeg personelig kjenner/ser ikke forskjell på "PC3200" og "PC4000" denne er også veldig bra og kjapp men den er dyr har denne selv. Endret 2. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 siden du sier at du har prøvd de, så antar jeg at du eier dem, så er du intrissert i å selge noen av dem? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) siden du sier at du har prøvd de, så antar jeg at du eier dem, så er du intrissert i å selge noen av dem? sorry har dessverre alerede solgt dem. har 2av den siste men disse to har jeg ikke tenk til å selge. Endret 2. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Blir fint dette, bra hittil. Velg Kingston, mitt råd! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Interessant prosjekt. Lykke til videre med prosjektet. Husk å fjerne hovedkortet neste gang da ^^. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg ville ha gått for Corsair. Kingston hadde veldig dårlig timing, CL3 Edit: Den dyre corsairen. Endret 5. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Takker for alle svar. men illvit, så må jeg si at den corsair(den dyre) er litt dyr og derfor tror jeg at jeg tar en litt billigere corsair xms3200C2. virket bra nokk, for meg iforhold til den dyrere Xl versjonen. men jeg trekker ingen besluttnig enda. på grunn av nettshopen/butikken jeg kjøper i fra har også geil minne, som jeg har hørt skal være bra. Mamoz er butikken jeg bestiller i fra, og her er her listen over Drr3200 minne Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 PC deler er bestilt. jeg drar og henter de imorgen. har foresten forandert litt på liste. tok 939 socket istedenfor 754. så det blir et GigaByte hovedkort og amd 3000+ 0.09~ prosessor. update imorgen, med bilder. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) hei sann. skulle ha hatt en update men det blir senere. fikk minnet i dag og begynte å installere windows xp. nå har jeg kommet til driverne til hovedkortet. som er et GB GA-k8ns ultra-939, men driverene er ikke win32 program. hva skal jeg gjøre? Takker for raske svar EDIT; leifur var på besøk Endret 17. mars 2005 av "GROGI" Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Athlon 64 du har? Kan kanskje være noe med at driverene er laget for 64-bit OS. Gå til produsentens hjemmeside og se om du finner 32-bit drivere Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Vågebu: må ha lan driverne for å få kommet opp på internett og lan funker heller ikke Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Last ned driverene på den pc'en du sitter på no då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå