"GROGI" Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) der du ikke har plexi. Har ikke plexi på noen av sidene så nå trur jeg vi slutter denne dumme diskusjonen, men kan være litt enig med det "AmokInspirerte"(på grogi skrifta), begynnte å tenke på hvor mang som sikkert har gjort dette før meg, btw, jeg driver og jobber på en sketchUp tegnig, så jeg får ned alle idene jeg har i hode Endret 24. november 2004 av "GROGI" Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bra! , men det er jo noe som ligner plexi da, den trekanten. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) SketchUp tegningen er ferdig eller sånn passe ferdig Kabbis Endret 27. november 2004 av "GROGI" Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det såg jo bra ut det Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Liten update har jobbet på ideer til hylla mi, Bilde hardiskene henges opp i trå eller fiskesnøre. fiskesnøre/tråene festes i øyeskruer, Vannkjøling, alt settes nederst. hk skrus rett på tre plata i bak kant, skal å plexi til dører, to stykker for vært "rom". lurer på jeg skal ha hjul på det, så jeg slipper å bære det, Hva synes dere? Endret 24. november 2004 av "GROGI" Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvordan skal du feste harddiskene i trådene? Hvis du skal bruke fiskesnører bør du vel ha de minst dobbelt? Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 vel har tenkt å tvinne trådene/fiskesnørene runt skruene for å så skru de hardt til, det burde funke? enste minus er at jeg må få de til å henge någenlunde vannrett for at de ikke skal havarere. dobbelt? spørs hvor sterkt snøre er Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror ikke du alltid skal stole på at det som står om hvor masse det skal tåle. Skulle lakkere kabinettet mitt i sommer, hang den ene sidedøren/toppen opp i dobbel sen som skulle tåle 4kg. Sidedøren/toppen veide ca. 3kg, gjett hva som datt rett i bakken etter et par minutter... Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 fiskesnører tåler jo ganske mye, og viss jeg legger de dobbelt så trur jeg de holder lenge Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Mini UPDATE! Tok en liten kjøpetur på Claser'n i dag, kjøpte ultima sparkel å tilbehørs sett for dremel. så da blir det ny update på søndag det jeg mangler nå er plexi. og den matte svart fargen som skal være på kabbinetet. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hva skjer når du snur kabinettet da? .. eller legger det på sida... ang. harddiskene tenker jeg på .. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) mener du hylla? det skal gå greit når jeg fester fiskesnørene i toppen og bunnen, i det rommet der harddiskene skal være. Eller var det noe annet du tenkte på? Edit: fikk gjort lite i dag grunnet sterk, dopende lukt av sparkelet. Gjorde det i kjelleren så lukta satt litt, dessuten må jeg bygge opp noe under sparklet så jeg slipper å bruke opp så mye. så updaten kommer senere. Endret 12. desember 2004 av "GROGI" Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Update, på hylla jobben på hylla har startet. laga hull til psu, ledninger å hull til det derre bakpå hovedkortet. Psu hull, ledning hull å et bilde til Psu'n sitt ganske bra fast i hullet, bedre enn ventet. det var det som vart gjort denne gangen. Neste update skal jeg lage slot hulla til grafikkort og nettverkskort. skru fast hk, og lage opphenget til harddiskene. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) det du kunne ha gjort er å sette ei glassdør utenpå hylla du kan også putte inn et par katoder osv slik at du får lyst opp hele hylla. Hvis du kjøper deg en "HÅND FRES" kan frese ut navnet ditt eller noe sånt, det kommer til å se sykt kult ut. hvertfall hvis du har lys i hylla Endret 22. desember 2004 av perstian Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) skal lage dører med vindu, i plexi da. men ska ha UV lys, å vann kjøling ( skal Lage selv) putter oppi litt UV reaktiv væske i vannet. Cpu blokka skal være noe alla swiftheck sin pletier løsning. Edit: hylla er i sponplater, å frese i den er uaktuelt Endret 25. desember 2004 av "GROGI" Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ballemann: Er det denne det er snakk om?Søk etter "sparkel" på clasohlson. http://www.clasohlson.no/images/products/N...6-29_165244.jpg Det stemmer =) den gule boksen helt til høyre =) den er fenomenal boks helt til høyre ? *lete* Venstre ser jeg en gul boks, om jeg skimmrer litt med øynene så blir det en på høyre side også ouch, mente til venstre ja Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 update! måtte jobbe på hylla mi i dag, kutta ut hull til AGP å PCI slotene Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 under prosessen liker den der Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 måtte slipe litt med dremel'n får å så kortene til å passe, den derre kanten på metall feste, Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hadde jeg bare tatt ut hk først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå