Gå til innhold

Hylle pc! problemer med HK


Anbefalte innlegg

der du ikke har plexi.

 

 

Har ikke plexi på noen av sidene :wallbash: så nå trur jeg vi slutter denne dumme diskusjonen, :)

 

men kan være litt enig med det "AmokInspirerte"(på grogi skrifta), begynnte å tenke på hvor mang som sikkert har gjort dette før meg,

 

btw, jeg driver og jobber på en sketchUp tegnig, så jeg får ned alle idene jeg har i hode :)

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten update

 

har jobbet på ideer til hylla mi,

Bilde

 

hardiskene henges opp i trå eller fiskesnøre. fiskesnøre/tråene festes i øyeskruer, Vannkjøling, alt settes nederst. hk skrus rett på tre plata i bak kant, skal å plexi til dører, to stykker for vært "rom". lurer på jeg skal ha hjul på det, så jeg slipper å bære det,

 

Hva synes dere?

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

mener du hylla? det skal gå greit når jeg fester fiskesnørene i toppen og bunnen, i det rommet der harddiskene skal være. Eller var det noe annet du tenkte på?

 

 

Edit: fikk gjort lite i dag grunnet sterk, dopende lukt av sparkelet. Gjorde det i kjelleren så lukta satt litt, dessuten må jeg bygge opp noe under sparklet så jeg slipper å bruke opp så mye. så updaten kommer senere.

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update, på hylla :w00t:

 

jobben på hylla har startet. laga hull til psu, ledninger å hull til det derre bakpå hovedkortet.

 

Psu hull,

 

ledning hull

 

å et bilde til

 

Psu'n sitt ganske bra fast i hullet, bedre enn ventet. det var det som vart gjort denne gangen.

 

Neste update skal jeg lage slot hulla til grafikkort og nettverkskort. skru fast hk, og lage opphenget til harddiskene.

Lenke til kommentar

skal lage dører med vindu, i plexi da. men ska ha UV lys, å vann kjøling ( skal Lage selv) putter oppi litt UV reaktiv væske i vannet. Cpu blokka skal være noe alla swiftheck sin pletier løsning.

 

 

Edit: hylla er i sponplater, å frese i den er uaktuelt

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...