Gå til innhold

Hylle pc! problemer med HK


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg driver på med min første casemod

bilde

et til,

 

Har dremmla ut et vindu, laga hull til vifter i toppen, fjernet den stygge plastikk fronten :p , vet ikke helt om jeg skal ha aliminum eller plexi front. Veggene skal bli i børsta stål, det skal bli to vifter til i front og bakkant og en i døra, ledningene skal bli skjult, å ikke henge ut fronten:P hva synes dere så langt?

har fortsatt mye og gjøre.

 

casemod nummer to er en hylle som jeg skal modde,

men ikke med det første. Hylle

 

Er ny her, så jeg håper på å bli tatt godt imot :yes:

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ballemann: vel, skal egentlig bare lage børsta stål look som jeg skal gjøre på veggene, og med den tre-rammen Raphaug så vet jeg ikke, den sitter ikke fast, så det bare å ta den va :)

hadde jo vært litt kult å formet den litt da, og så sparklet den fast og deretter lakkert.. Hadde vært litt stili =)

 

ballemann :o

Det var en knall ide :thumbup: , trur nesten jeg må gjøre det. men kan du anbefale et sparkel?

Lenke til kommentar
Ballemann: vel, skal egentlig bare lage børsta stål look som jeg skal gjøre på veggene, og med den tre-rammen Raphaug så vet jeg ikke, den sitter ikke fast, så det bare å ta den va :)

hadde jo vært litt kult å formet den litt da, og så sparklet den fast og deretter lakkert.. Hadde vært litt stili =)

 

ballemann :o

Det var en knall ide :thumbup: , trur nesten jeg må gjøre det. men kan du anbefale et sparkel?

jEss, er en sparkel fra clasohlson som koster 110, 1 liter tror jeg det er, også er det med herder =) bruker den selv, og det må være den desidert beste jeg har brukt.. Anbefaler den på det sterkeste =)

Kan ikke komme på hva den heter siden jeg sitter til en kompis nå, og har ikke boksen forann meg :/ Men jeg kan finne ut hva den heter om jeg kommer meg på nett når jeg kommer hjem =) (det er en gul boks, beregnet for bilreparasjoner, passer utmerket til metall)

 

mvh ballemann =)

Lenke til kommentar
Jeg ser på andre siden , der det står "GROGI". Det virker som om du skjelver veldig mye, du burde bruke god tid, få til en mer stil full font, isteden for det "AmokInspirerte" kunst stykke der. :nei:

har du bare sett på bildene?, men hvis du har lest, så skulle du ha fått med deg at jeg lurer på om jeg skal ha plexi eller aliminums front :) og den skifte på baksiden, se litt nermere, må ta nytt bilde. d var så dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg ser på andre siden , der det står "GROGI". Det virker som om du skjelver veldig mye, du burde bruke god tid, få til en mer stil full font, isteden for det "AmokInspirerte" kunst stykke der.  :nei:

har du bare sett på bildene?, men hvis du har lest, så skulle du ha fått med deg at jeg lurer på om jeg skal ha plexi eller aliminums front :) og den skifte på baksiden, se litt nermere, må ta nytt bilde. d var så dårlig.

Ja , men jeg snakker om den ene siden din, der du ikke har plexi. Har ikke sagt ett ord om fronten din jeg. Jeg ser hva jeg ser på ditt andre bilde og jeg liker ikke hva jeg ser, sier bare ifra. :no:

 

MEN, dette kan fort bli bra. :D

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Jeg ser på andre siden , der det står "GROGI". Det virker som om du skjelver veldig mye, du burde bruke god tid, få til en mer stil full font, isteden for det "AmokInspirerte" kunst stykke der.  :nei:

har du bare sett på bildene?, men hvis du har lest, så skulle du ha fått med deg at jeg lurer på om jeg skal ha plexi eller aliminums front :) og den skifte på baksiden, se litt nermere, må ta nytt bilde. d var så dårlig.

Ja , men jeg snakker om den ene siden din, der du ikke har plexi. Har ikke sagt ett ord om fronten din jeg. Jeg ser hva jeg ser på ditt andre bilde og jeg liker ikke hva jeg ser, sier bare ifra. :no:

 

MEN, dette kan fort bli bra. :D

å ja, du skreiv font, ikke front. min feil, leser litt fort noen ganger, da blir det noen feil, ;) men viduet ble jeg ikke helt ferdig med, gikk tom for utstyr til dermel'n.

Lenke til kommentar
Det virker som om du skjelver veldig mye, du burde bruke god tid, få til en mer stil full font, isteden for det "AmokInspirerte" kunst stykke der.

 

Du leser fortsatt litt fort, jeg snakker om der du har skreve "Grogi". Det var veldig styggt og du burde ta deg tid. `Bare det jeg sa.

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...