Xantix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Mitt tips til alle som tenker på ny brenner er som følgende: IKKE kast bort penger på en toppmodell, kjøp heller en brenner til hyggelig pris som anbefales av brukerne. Dette med mindre du har det veldig klart for deg hvilken brenner du vil ha og hvorfor. Er vi litt ærlige så kan vi innrømme følgende, dual layer brenner er nå standard uansett på nye brennere, men platene er så dyre at det vil ta lang tid før de fleste av oss kjøper inn pakker av dem. Derfor er det bedre med en billig dual layer enn en dyr dual layer som f.eks brenner på 4x istenfor på 2.4x. Hvor rask den er på 4x 8x 12x 16 plater etc er heller ikke så viktig da det ofte er snakk om sekunder eller maks 1 minutt, dette er for de ALLER fleste ubetydelig med tid. De færreste sitter og følger med på prosessen. Min erfaring er at de brennerne som er populære i dag til 6 - 700 kr er så bra at de holder for de aller fleste. De er mere enn raske nok og de fleste takler div media på bra. Min nec2510a begynner nå bli "gammel" men har ikke kommet borti media den ikke har taklet og hastigheten er mer enn bra nok for meg. Jeg er av de som brenner min. 20 plater i uka. Har en plextor 708a som heller ikke lenger er noe å skryte av med sammen jobber de harmonisk felleskap og jeg får brent ut det jeg skal. Så med andre ord mye penger å spare på valg av media og brenner. Bra dvd media 8x plater får man fint til under 4kr plata og de fleste vil få stor glede av brenner til 6 - 700kr til at når behovet virkelig melder seg for en nyere modell så vil den da ha falt fra "1700" til 600kr. X. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Denne brenneren er ikke feil Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 takk skal du ha!! meget takknemlig Liker folk som gir, og ikke bare skal ha og ha Lenke til kommentar
raysv Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Litt spent nå, men hva slags "kvalitet" media får du til fint under 4 kr? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Litt spent nå, men hva slags "kvalitet" media får du til fint under 4 kr? Denne kanskje ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Denne brenneren er ikke feil Denne er vel et enda bedre kjøp? Støtter bitsetting ved original firmware, og mye mindre kresen på media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå