Skaufjord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Tenkte jeg skulle sjekke ut det nye filmarkivet.no, og fikk fort vite at jeg ikke hadde individualisert windows media player, hvilket gjør at jeg ikke kan se film derfra. På siden ligger det en link til installasjonen av en 'security upgrade' med Microsofts DRM og andre gode greier. Jeg lurer da på om det er trygt å installere denne? Mulig jeg er litt paranoid, men vil Microsoft da kunne "spionere" på maskina mi, og ødelegge for f.eks. avspilling av helt legale mp3'er rippa av egne cd'er osv? (De liker jo ikke den slags) Jeg liker ikke alle disse skumle greiene Microsoft skal tvinge på meg, så mitt spørsmål er: Vil jeg ha dette? Hva gjør den? PS. Prøvde å gå inn på siden uten å ha installert den, men da jeg prøvde å se film sa den: "Filmen kan ikke startes fordi IP-adressen din ikke er registrert som Norsk.". Jeg regner med at dette er en konsekvens av at jeg ikke har installert den DRM-saken, siden IP'en bør være norsk. Har UPC/Chello internett. Endret 22. november 2004 av JenzBenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå