demo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei! Hvor ble det av amd`s sitt priskutt som ble annonsert for noen uker siden?? Det er mye snakk om Intel sine priskutt men jeg etterlyser amd sine.. ok skjønner at butikkene følger prisnedgangen så raskt men det står jo ikke et kløyva ord om dette på noen sider jeg har lest. Hvis noen har info om dette ellr/og linker til sider med info vil jeg sette pris på om dere legger igjen respons her :smile: Dette pga at jeg skal oppgradere og venter nå på at prisene skal synke littegrann! Lenke til kommentar
se7en Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Lurer på det samme. Jeg skulle akkurat til å bestille oppgradering av hk + cpu da jeg så den artikkelen her på hardware.no for noen uker siden, så jeg valgte å vente en stund til. Men det rare er at det virker som hardware.no selv har glemt den artikkelen helt, siden de skriver "AMD holder skjuler fortsatt kortene godt, og har enda ikke annonsert noe motangrep til Intels priskrig" når de opplyste om Intels priskutt her om dagen. Heh, "holder skjuler"? Men uansett, jeg går ut fra at vi får vente og se. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 http://www.barbara.no/nyheter/mai/300502-2.html les her Kjetil Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Litt off topic men.... Kommer fks komplett til å senke prisene meir en d dei har gjort fra før av ?såg at 2.26 me 533 fsb (snakker om intel) koster ca 2800 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå