Howard Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tekno-messe av stabelen Som en del av Publikum'04-messen har Teknofil 2004 de siste dagene blitt avholdt ved Norges Varemesse på Lillestrøm. Vi var innom og bringer en liten rapport fra tekno-messen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Synd at det ikke var flere Hardwareleverandører der med stand, men jeg ble faktisk litt paff at Jonathan Wendell befant seg der siden Teknofil ikke virket så stort.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 men jeg ble faktisk litt paff at Jonathan Wendell befant seg der siden Teknofil ikke virket så stort.. Han er sponset av Abit,han fikk sikkert også masse penger i tillegg får å være der bare. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei! Kan "Vanlige" Privatpersoner være med på sånn messe ? Og hvor finner jeg en liste over messer som er i norge/utlandet ? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Så dårlig ut med booth babes men. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei! Kan "Vanlige" Privatpersoner være med på sånn messe ? Og hvor finner jeg en liste over messer som er i norge/utlandet ? Ja slike messer er for alle, og de holder på i lillestrøm, rett ved togstasjonen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) når jeg hører ordet teknomesse minner det om den gørr kjedelige gudesamlingen i fjellhallen i fjor Endret 23. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Så dårlig ut med booth babes men. Booth babe. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde satt pris på en liten "heads-up" Visste ikke om denne messen. Kan dere gi en liten notis på forhånd neste år, bare en bitte-liten nyhet om at det skal avholdes en slik messe noen uker i forveien? Jeg hadde unasett ikke muligheten i år, men kanskje neste år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå