håvard87 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Sjekk denne; http://www.123tele.com/ Der står det nemlig: Nokias nye Symbian-baserte 3G-telefon kommer inn til lager i dag. Og da er det jo bare tåpelig av leverandørene og holde den igjen.... Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 da håper jeg at den kommer inn på lager snart! for denne tlf skulle jo egentlig kommet i oktober!!! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 leverandørene har fått beskjed fra telenor å ikke sende de ut... det er det jeg prøver å finne ut av!!! Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Min leverandør er Brighpoint...de har ikke fått beskjed om det...men det kan være at telenor har låste versjoner av den som ikke skal selges ennå...det forundrer meg ikke desverre... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 det ER de låste som skulle leveres idag!!! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg skjønner ikke helt hvordan Telenor kan stoppe telefoner, hvordan greier de å komme seg inn i prosessen mellom Nokia og leverandør? Men har den kommet i våre naboland, er det vel mulig å få bestilt/kjøpt den derfra... ? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De kan det ved å kjøpe opp alle som kommer inn og låser dem til sitt nett...slik de gjorde med f.eks. siemens MC60 for en tid tilbake...den fikk en bare med telenor og ble kun solgt via dem...kjipt at de gjør det på den måten...ødelgger konkuranse mulighetene og det er litt rart at Nokia/leverandører går med på det...men...det er vel pengene som rår... Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ringte Telenor Mobil kl. 18.00 i dag, og de hadde ingen som helts grunn til å holde tilbake Nokia 6630 for den fungerer allerede på Telenor sitt nett. Dette er også bekreftet av Nordialog, og telefonen vil komme i salg i løpet av morgendagen eller onsdagen avhengig hvor man bor. Så nå må det sluttes å spekuleres mer, telefonen er for salg i denne uka. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) jmmk: Kom med SIKRE kilder neste gang. 6630 var til slags IDAG på Telehuset. Edit: Og jada, den var låst til Telenor som f**n Endret 22. november 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nokia Mobiltelefon 6630Telenor låst - Fargeskjerm,3G,1,3MP,Bluetooth,MMS etc. (se info for tilbehør) +100 jada. den er på vei ut nå. ikke at jeg vil ha noe slikt men Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det var godt og høre! da håper jeg at min kommer snart! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jmmk: Kom med SIKRE kilder neste gang.6630 var til slags IDAG på Telehuset. Edit: Og jada, den var låst til Telenor som f**n Det står jo ikke no' om at de har den på lager på Telehuset! Eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hvis det er slik at telefast fikk den inn på lager idag. så sendes den fra de med bedriftspakke omtrent samtidig. det vil si at de første butikkene har den imorgen eller onsdag. (Dette vil jo også si at telenor lanserer UMTS ganske snart ) Lenke til kommentar
zand Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Forundrer meg ikke om Telenor stopper den selv om den ligger hos Telefast og Dangaard. Det er de som styrer leveringen av den med tanke på at det er en "Telenor-telefon". Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 opplysninger jeg nå har fått kan tilsi at det stemmer. skal sende en mail til telefast og få det bekreftet selv Lenke til kommentar
Gesle78 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan skal man konkludere etter å ha lest denne tråden? Kommer telefonen i morgen, eller gjør den det ikke? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nei nå har det vært mye fram og tilbake! håper at telenor ikke holder den igjen! det hadde jo bare hvert teit fra dem sin side! nå begynner jeg og tvile på at den kommer før jul! uff Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 den kommer før jul. såppas tør jeg si ganske så sikkert Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehe ja får håpe det da! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mens dere venter http://mobile-review.com/review/nokia-6630-en.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå