tbend Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har en nec2500 og har hørt rykter om at det skal være mulig, men ser ikke ut til å bry mange,, noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt rykter om det, men kan ikke svare på det siden jeg selv ikke har testet det. I sin tid vurderte jeg den løsningen men valgte heller å betale noen hundre lapper ekstra for 2510a. Nå har brennerne blitt så billige at du kan jo bare teste det ut, og går det ikke så kjøp f.eks nec3500a som er en billig og bra brenner. Eller kjøpe den med en gang så har du to brennere. Uansett ser ikke noen vits i å kjøpe en dual layer brenner nå mens platene er så dyre. Er sikker på at du kommer til å brenne ytterst få 8.4gb plater til ca 80 kr stykk i forhold 4.7gb plater som man får ned mot nesten 2 kr. Selv hadde jeg aldri kjøpt min 2510a når jeg gjorde det. Dumt kjøp, da jeg til dags dato ikke har vurdert å kaste bort pengene på en dual layer plate. X. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Ja den kan flashes til DL NEC 2500A 1.07v2 Dual Layer Bitsetting Beta 5 by Herrie Endret 24. november 2004 av Espen_^ Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan ikke fatte at Dual Layer-plater er så dyrt... Så de kostet rundt hundrelappen i Norge, kan det virkelig stemme? Her i Australia mener jeg ganske bestemt å ha sett Dual Layer-plater til rundt 10-20 kroner. Lenke til kommentar
que Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hørt rykter om plater som kommer til å dette i pris før jul, men ikke noen bekrefelse på dette. Har du det bra "down under", Kjetil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå