shit89 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Når jeg spiller spill som Morrowind, Doom 3, Unreal tournament 2004, Call of duty, ja i det hele tatt alle spill, så er det noe jeg ergrer meg over. Selv om mine framerates er høye, så er det liksom deler av bildet som ikke henger med. Dette skjer forøvrig bare under spill. I begynnelsen brukte jeg 61.77 driveren til mitt Gainward GeForce 6800LE, og da var problemet, især på call of duty, ekstremt. Så byttet jeg til 66.xx beta driver og da virket det meste litt "smoothere" sånn sett. Nå bruker jeg de nyeste driverne til Nvdidia (66.93) og problemet er fortsatt der. Jeg bruker en NEC 1760NX skjerm. Jeg trodde først at den var problemet, og byttet raskt tilbake til en CRT skjerm. Ingen forskjell. Jeg har prøvd å oppdatere bios på kortet, men det går ikke an i Expertool og jeg har ikke diskettstasjon. Jeg kjører forøvrig kortet på 12x1,6 shadere, altså åpnet noen. Hva kan jeg gjøre? Hva er gjort feil? Hva kan jeg stille inn? Edit: Kjører forresten på DVI. Har WinXP service pack2 og directx 9c. Endret 22. november 2004 av shit89 Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hadde samme problem som deg i Morrowind, dette løste seg ved å ikke instalere SP2 men alle sikkerhets patchene. Du kan prøve det. Spiller ingen av de andre spillene så jeg vet ikke. Har nesten samme kort som deg Aopen 6800LE Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Takker! Hvordan uninstallerer man SP2 forresten?? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du kan avinstalere den gjennom den dere add and remove i kontrolpanelet! Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nå har jeg fjernet SP2, installert SP1 og alle oppdateringene (igjen) reinstallert spillet, men nå ser det ut som morrowind streiker hver gang jeg går inn i en hule. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå har jeg fjernet SP2, installert SP1 og alle oppdateringene (igjen) reinstallert spillet, men nå ser det ut som morrowind streiker hver gang jeg går inn i en hule. Jeg følte at det ble utrolig mye etterslep når jeg brukte DVI på min 19" LCD. Når jeg gikk over til analog ble dette problemet mye mindre. (Faktisk nesten ikke merkbart) Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå har jeg fjernet SP2, installert SP1 og alle oppdateringene (igjen) reinstallert spillet, men nå ser det ut som morrowind streiker hver gang jeg går inn i en hule. Ta vare på savegames du å reinstaler Morrowind. Det burde hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå