haglemann Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vurderer å kjøpe ny og raskere harddisk. Er det noen som vet om jeg kan installere WinXP på nytt på den nye harddisken? Har jo allerede aktivert Windows-versjonen min en gang på den gamle.. Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Installerte XP på nytt i dag jeg. Når jeg skulle aktivere kom det at jeg ikke kunne fordi koden var blitt brukt så mange ganger.. Men så trykte jeg på Telefon, og valgte norge, som ringe jeg det grønne nummeret der. Så var det en hel del tall jeg måtte si, for så å skrive ned, men det gikk. Så hvis ikke key-en er en piratkey, skulle det gå veldig greit. Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Installerte XP på nytt i dag jeg. Når jeg skulle aktivere kom det at jeg ikke kunne fordi koden var blitt brukt så mange ganger.. Men så trykte jeg på Telefon, og valgte norge, som ringe jeg det grønne nummeret der. Så var det en hel del tall jeg måtte si, for så å skrive ned, men det gikk. Så hvis ikke key-en er en piratkey, skulle det gå veldig greit. Takk. Windows-keyen er så lovlig som bare det. Helt ny er den også. Litt dumt å installere den på en gammel hd, kanskje, men da har jeg jo en ny mulighet. Endret 22. november 2004 av haglemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå