ZoomZoom McMoen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Vet at det finnes et annet emne som omhandler mye det samme, men jeg har en ganske annen problemstilling. Jeg har i dag en Microsoft Wireless Optical Mouse og et Logiteck "tråd" tastatur. Jeg har lyst til å skaffe meg et Logitech trådløst tastatur, men jeg ønsker ikke å bytte ut musa. Hovedgrunnen til det er at jeg er venstrehendt, og etter alt jeg har sett, så lager Logitech kun mus til høyrehendte. Problemet mitt er at det ikke finnes Logitech trådløse tastaturer som selges uten medfølgende mus. Det går jo selvsagt an å bare legge vekk musa som følger med, men syntes på en måte at det er dumt å betale for noe man ikke kommer til å bruke... Lurer egentlig på om det går an å bruke Microsoft trådløs mus sammen med et Logitech trådløst tastatur? Vil disse forstyrre hverandre? [EDIT] Endret tittelen Endret 29. november 2004 av janvmoen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Logitech's LX500 og 501 tastatur har mus for begge hender. Det fåes ikke trådløst tastatur uten mus. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Musen til Logitech LX500 og 501 ser jo elendig ut... Noen som har noe peilig på om det går å bruke trådløst Logitech tastatur sammen med trådløs Microsoft mus? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 *BUMP* Er det ingen som kan svare på om det vil fungere å bruke en trådløs Microsoft mus sammen med et trådløst Logitech tastatur? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvis du mener om det går å bruke microsoft musa mot Logitech sin sender til mus, så går det ikke an! Men kan selfølgelig brukes sammen med sine egne sendere, men da e jo du like langt..... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det jeg mener er å bruke de mot hver sin sender. Har nok usb-plasser, så det er ikke noe problem. Problemet jeg tenker på som kan oppstå er at disse senderne sender på samme frekvens, og vil forstyrre hverandre. Men det vil kanskje ikke skje? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 *BUMP* Ingen som vet eller har prøvd dette? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skal gå fint med at dem bruker hver sin sender! Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har akkurat det samme selv, bare omvendt. Har et MS comfort 3.0 - tastatur og en Logitech mx900-mus. Eneste problemet hos meg var at MS prøvde å avinstallere programvaren for Logitech'en, men en kyndig inngripen stoppet rakkerfaktene raskt og effektivt.l Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Flott! Takker for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå