Comodore Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Heisann, har 2 stk gainward 6800 gt golden sample, go to hell kort liggende på posten klart til henting. MEN så sier en arbeiskollega at han hadde akkurat fått samme kort og monterte vannkjøling på det kortet og den varte i 2 timer. samme karen sier også at kameraten hans hadde bestillt et annet gainward kort som ikke virket i det hele tatt. Er dette et vanlig problem med gainward? Jeg kan forstå at det har skjedd noe galt med montering av vannkjølinga og at det andre var et engangstillfelle, men før jeg henter kortene vil jeg høre hva dere mener. På forhånd takk comodore Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har gainward nå og aldri noen problemer med det. er et mx440 da men har hørt at man burde oppdatere bios Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har akkurat samme kortet som du har bestilt to av, og jeg har ikke hatt noe problemer med det... Jeg har også montert vannkjøling på det, og det helt uten problemer... Monterte vannkjøling fordi jeg syntes viftene på kjøleren bråkte for mye... Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ok, godt å høre, da går jeg og henter de Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har et GF3 ti200 128mb og det funker som bare det.. og det har det gjort ganske lenge Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 gainward kortene bråker mer enn feks asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå