NetromH Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har nettopp skaffet meg en BenQ DW 1620 DVD-brenner, og ønsker selvfølgelig å gjøre den sonefri. Jeg er imidlertid nokså fersk på dette området, så jeg lurer på om jeg har forstått det riktig: Først må jeg laste ned firmware til denne bestemte brenneren for å gjøre den sonefri. Men det er visstnok bare halve jobben, har jeg skjønt, for så må jeg laste ned noe som omgår selve programvaren, ellers hjelper det ikke å gjøre brenneren sonefri. Stemmer dette? Jeg har også skjønt det sånn at en annen mulighet er å kjøpe et program som tar seg av begge deler, f.eks. dette: http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm. Noen som har erfaringer med begge metoder? Takk! MH Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvis du flasher brenneren, så skal det holde. Men tror ikke det har kommet så veldig mange sonefrie firmware til den BenQ brenneren ennå, alt jeg fant var en beta versjon. Men det er nok rett rundt hjørnet. Du kan følge litt med her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå