Zic0 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja det er sikkelig tøft å ha en shell server til Linux, men fins det noen til windows? hadde vært NAJS å kunne bruker en del programmer til irc (psybnc, muh). Og ja jeg vet at det fins Winbnc og slikt til windows, men det er faen meg det mest umulige og råttne jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 PsyBNC porten til Windows funker greit nok den. Har kjørt den i en stund. Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du kan jo bare bruke RealVNC eller noe. Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror du har misforstått litt her Cerb det han etterlyser er erstattning for PSYBNC for windows og ikke remotecontrol som RealVnc er Har ikke hørt om noe annet enn winbnc til windows. Men skal man ha shellserver er linux veien å gå Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Finner PSYBNC for windows her, helt nederst på sida. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Man kan vel bare installere GNU/Linux? Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jepp som jeg skreiv tidligre "Men skal man ha shellserver er linux veien å gå" ;D mye lettere å styre med brukere til andre under linux.. Hvilken distro må du neste spørre om i linuxdelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nagående Linux distro... Når du bare skal kjøre bnc, eggdrop eller lignede så er det nesten det samma vilken distro du kjører! Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis jeg skal anbefale noe kan jeg anbefale debian.. lettfattelig + at du kan installere ting lett som fy Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du kan jo prøve deg med Cygwin, da kan du kjøre linuxprogrammer under Windows.. eller VMWare/VirtualPC. Det fins en del bnc programmer for Windows, og så vidt jeg husker var psyBNC for windows den mest ustabile av dem.. men det er mange år siden jeg har kjørt bnc på en windowsburk Lenke til kommentar
pev Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg kjører bnc'er på en windows server nå, og det funker helt fint. stabiliteten er det jo servern som står for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå