Azizel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Jeg skal kjøpe ett nytt sjermkort, jeg ser at alle x800 xt kortene er utsolgt overalt, så jeg lurer på å kjøpe ett pro kort, men er det vert å vente på xt?? eller hvis noen vet om en nettbutikk som selger det er det kjempe bra. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) 12 stk. på lager av Powercolor Radeon X800XT og 8 stk. av Gigabyte Radeon X800XT hos Netshop. Endret 22. november 2004 av meeg Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 ååå... tusen takk, pris guiden på hw er ikke til å stole på ser det ut som. Men vilket er best av de to?? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den billigste! Hvis du da ikke vil ha med bæreveske og hl2 kupong (som Powercolor kortet har). Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den billigste! Hvis du da ikke vil ha med bæreveske og hl2 kupong (som Powercolor kortet har). det vil man jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå