MemorY Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Funker hos meg også har IE Rebot? Endret 18. desember 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Spillbarheten i Brothers in Arms kan sammenlignes med Full Spectrum Warrior, bare at vi får muligheten til å styre mere selv i BiA. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg lurer/gleder meg mest til hvordan MP delen vil bli. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg lurer/gleder meg mest til hvordan MP delen vil bli. Den tror eg vilbli noe av det feeteste vi har sett på lenge!! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg lurer/gleder meg mest til hvordan MP delen vil bli. Den tror eg vilbli noe av det feeteste vi har sett på lenge!! Ja det håper jeg! Skal et spill bli bra, synst jeg det trenger en bra MP del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det har nå kommet en ny filmsnutt fra Gearbox om BiA. Her for vi ett raskt innblikk i realismegraden fra spillet. Ett must see!! Gametrailers Den ligger på toppen av siden,eller bla ned til du ser Brothers In Arms RTH30 Endret 23. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå