Sigga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nøyaktig hvor lenge? Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 gleder meg noe så sinnsykt Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nøyaktig hvor lenge? Den som viste det du. Er vel ikke no faststatt dato. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 eg tipper demoen kommer på julaften, elle kansje lille julaften.så har vi noe å slå i hjel tid me til pakkeåpninegn :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Nok en filmsnutt fra spillet: http://files.esgn.net/download/bia_church.rar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ahh dette blir bare bedre og bedre hmm og btw litt ironisk at det van en tysk anmelder som pratet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Men så er filmen et utdrag fra et tysk spillemagasin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Men så er filmen et utdrag fra et tysk spillemagasin. jojo i got that, men var bare litt morsomt likevel synd eg da hehe Men på den filmen stod det at spilet hadde termin I mars, litt nissete really.Hadde håpet på en februar realease eg.Vi får vente å se Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Det er feil. PC Gamer intervjuet Gearbox lenge etter den filmsnutten var utgitt, og der fikk vi bekreftet at de tenker å gi ut spillet i februar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er feil. PC Gamer intervjuet Gearbox lenge etter den filmsnutten var utgitt, og der fikk vi bekreftet at de tenker å gi ut spillet i februar. Ja det var det vi kom frem til tidligere i denne tråden, derfor stusset eg litt på det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nok en filmsnutt fra spillet: http://files.esgn.net/download/bia_church.rar jeg ble ikke så imponert over akurat det, spesielt det at det så ut til at man ikke kan skyte gjennom plank Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Minner meg litt om Band of Brothers. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Nok en filmsnutt fra spillet: http://files.esgn.net/download/bia_church.rar jeg ble ikke så imponert over akurat det, spesielt det at det så ut til at man ikke kan skyte gjennom plank Kan man vel egentlig ikke på CoD heller, men jeg nyter hvordan realismen klarer å skille seg ut fra de andre WW2 spillene. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Etter å ha sett E3 filmen, gleder jeg meg enda mer. Håper dette spillet får bedre "feeling" en CoD. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg syns både cod og moh er veldig overvurderte, eneste spillet jeg får WW2 feeling er på DoD, håper bare BiA kan gjøre noe med det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg syns både cod og moh er veldig overvurderte, eneste spillet jeg får WW2 feeling er på DoD, håper bare BiA kan gjøre noe med det Eg tror BiA vil føre noe nytt til sjangeren,med en mere feeling en både MoH og Cod.Vil vil vel ikkje se no spezz store slag sånn sett som skildret i Cod, men kamper som er nesten slik de var under d-dagen + 8.Og når alle omgivelsene i tillegg er gjenngitt fra slik det var den gangen så må ja bare realsime feelingen vere på topp. Håper bare at AI vil bli rettferdigjort ut i fra det Gearbox har lovet oss Vi husker jo ka EA lovet oss med Pacific Assault La ikkje situational AI teknologien svikte oss Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kommer ikke inn på siden jeg= Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kommer ikke inn på siden jeg= Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/home/brother/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database Det funker fortsatt hos meg.trykker på linken så starter nedlastinga Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Funker fortsatt ikke her har telenor bredbånd 2048x256 ! uten noen begrensninger.. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Prøv en annen nettleser? Funker hos meg (Firefox) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå