Mala Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Produktet er snart "endelig". Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Uansett kan det jo hende at snutten er laget slik for at det skal se "kulere" ut. Gearbox sin spesialitet skal som sagt være AI`en i BiA. Jeg skulle likt å visst hvor du har den informasjonen om at de vil ha det ut før jul fra... Annet enn at det kanskje vil medføre større salg da. Spillet har ifølge tothegame release date den 25 februar i UK. Vi bør forholde oss til det. Han sa ingenting om at spillet skulle komme ut før jul, men at de ville muligens vere ferdig me det Det skal jo bli Gold og sånn også, så en februar release er realstisk slik du påpeker her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Produktet er snart "endelig". Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Uansett kan det jo hende at snutten er laget slik for at det skal se "kulere" ut. Gearbox sin spesialitet skal som sagt være AI`en i BiA. Jeg skulle likt å visst hvor du har den informasjonen om at de vil ha det ut før jul fra... Annet enn at det kanskje vil medføre større salg da. Spillet har ifølge tothegame release date den 25 februar i UK. Vi bør forholde oss til det. Som sagt, spillet har ingen lanseringsdato til nå. Gearbox har sagt til flere på deres forum at spillet kommer 1. kvartal 2005, om ting går som planlagt da. Om du fortsatt er i tvil kan du legge inn et spørsmål i Gearbox sitt offisielle BiA forum. Det hender ofte at utviklerne svarer deg: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/postl...&Board=WARSTORY Uansett, når jeg sa at Gearbox ville ha spillet ferdig før jul mente jeg ikke nødvendigvis at de kommer til å gi spillet ut i butikkene før jul. Selv om de får spillet ferdig før den tid må uansett spillet inn i trykken, noe som kan ta opptil en måned. Du lurte forresten i tillegg på hvor jeg har fått fatt i denne informasjonen. Jo, det kan jeg fortelle deg: Eurogamer: When do you hope to have the game finished? Stephen Palmer: It depends on the platform. You know how development is, I don't want to make promises, but I sure hope we're done by Christmas. We have a clear picture of what we have to do to finish it and we're working hard to get there. We've made sacrifices in places where we think it will not compromise fun and the quality of the product in order to bring the product out to the public. Kilde: http://eurogamer.net/article.php?article_id=57043 Randy som er sjef for utviklingen av spillet svarte meg personlig i forumet når jeg spurte han om spillet er ferdig før jul. Her er svaret: This is always a tricky one. On one hand, we don't mind giving feedback about how we're tracking. On the other hand, we hate it when people take that as the gospel. Development has many ups and downs and tradeoffs and other things that affect uncertainty. Currently, Stephen Palmer's comment is about right. Before the end of the year, we'll be pretty much done with it. But, there is space between done and shipped. For the console games, there are all kinds of certification steps and approval steps, then, of course, there's manufacturing and distribution. For the PC, there are less approval steps, but lots more work in compatibility and configuration engineering. There's a lot of extra work that has to go into the PC version to deal with all the different hardware, etc, so that time usually chews up all of time gained from appovals and then some... Anyway, we are tracking well. We are moving forward. We are in the home stretch. But, it's definitely not a science. At its best, it's an art. Soon, however, I do expect that uncertainty will be reduced enough that we can commit to a firm launch date. When we do, we will announce it to the universe. I can say that the degree of uncertainty is low and getting lower every day. We are definitely heading into the end of development and everyone here can feel it. There will be an announcement about the real, final ship date. Until then, take every update about how far along we are as just a status update. Etter det jeg har merket meg er Tothegame.com like pålitelige som diverse nettbutikker som kommer med sine egne lanseringsdatoer. Endret 22. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Uten å quote for mye, fint at du avklarte det meste. Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Jeg trodde du mente i butikkene før jul, simpel mistforståelse. Uansett, jeg håper AI'en er bedre i spillet enn på den siste traileren. Synes den så noe platt ut og ikke minst scriptet som tusan. Men vi får smøre oss med tålmodighet... EDIT: Etter det jeg har merket meg er Tothegame.com like pålitelige som diverse nettbutikker som kommer med sine egne lanseringsdatoer. Det får du ta på din kappe, Tothegame er faktisk den mest seriøse nettsiden som omhandler dette. (Gamer.no ) De basererer seg ikke på informasjon fra butikker o.l. men fra utviklerne. Endret 22. november 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Blir spillet ferdig før jul, slik Gearbox håper på vil vi nok ha spillet sent i Januar, eller tidlig Februar. Endret 22. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Blir spillet ferdig før jul, slik Gearbox håper på vil vi nok ha spillet sent i Januar, eller tidlig Februar. Det avhenger jo selvfølgelig av en hel gjeng forskjellige faktorer, så jeg sier igjen; vi får bare sette oss ned med et annet spill så lenge og vente på at det kommer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Ser ut til at BiA vil ha god fysikk, ganske lik Source-motoren sin faktisk. Edit: Denne er litt morsom. En BiA konkurranse hvor dere skal gjette lanseringsdatoen. http://bia.gearboxed.com/guess_launch_date Endret 22. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Edit: Denne er litt morsom. En BiA konkurranse hvor dere skal gjette lanseringsdatoen. http://bia.gearboxed.com/guess_launch_date Hehe, tror de vet at det er stor usikkerhet rundt spillets releasedate ja. Jeg håper jeg gjetter rett. Å slippe å betale for et spill er herlig Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ^Th0mas^, du er en ressurs her på forumet! Gleder meg veldig til dette spillet. Takk for opplysningene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hva gjettet du? Har ingen ide om når spillet kommer. Greier Gearbox å få spillet ferdig før jul regner jeg med tidlig Februar. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ser ut til at BiA vil ha god fysikk, ganske lik Source-motoren sin faktisk. havok sin meiner du vel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ser de har slengt med en sniper rifle, hvorfor skal spill altig ha med en sniper rifle. tviler på at det var mange som faktisk hadde optik på riflene sine, dette er noe de har fått med seg fra SPR. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ser de har slengt med en sniper rifle, hvorfor skal spill altig ha med en sniper rifle. tviler på at det var mange som faktisk hadde optik på riflene sine, dette er noe de har fått med seg fra SPR. vel, snipere var det jo under krigen.Spillet skal jo vere så realitisk som mulig, men kan jo vere at visse folk i gruppen hadde trening me sniper i virkeligheten også.Tro det er litt vanskelig å håndtere en slik rifle om du ikkje har trening me den.Elle den er slengt inn pga det skal bli morro i MP å i SP seff! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selvsagt hadde de snipere under krigen...Mange filmer som er bevis på det. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selvsagt hadde de snipere under krigen...Mange filmer som er bevis på det. Ikke minst har jo folket bak spillet drevet med masse research, så de finner ikke opp masse tull. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selvsagt hadde de snipere under krigen...Mange filmer som er bevis på det. fordi hollywood filmer er alltid historisk korrekte men reknar nok med at dei har gjort såpass med research at dei ikkje lyger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selvsagt hadde de snipere under krigen...Mange filmer som er bevis på det. fordi hollywood filmer er alltid historisk korrekte men reknar nok med at dei har gjort såpass med research at dei ikkje lyger. Snipere var det under krigen, uansett ka folk sier her på forumet men som sagt holywood filmer gjør nok litt ekstra ut av det da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Områdene og terrenget i BiA er nesten helt identisk til hvordan det så ut på den tiden. Gearbox har kartlagt Frankrike, sett igjennom gamle kart osv. Dette kaller jeg realistisk. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Områdene og terrenget i BiA er nesten helt identisk til hvordan det så ut på den tiden. Gearbox har kartlagt Frankrike, sett igjennom gamle kart osv. Dette kaller jeg realistisk. mhm..se på trailern fra E3 eller hva det var.. Der sier dem det Gleder meg veldig Endret 23. november 2004 av Blax Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 oooh.. Ubisoft kan det der med å sette sammen gode trailere. Far Cry traileren anyone Dette ser lovende ut, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå