Windoge Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå har Gearbox kommet med en ny filmsnutt fra deres kommende spill, Brothers in Arms: Filmsnutten kan lastes ned her: http://www.brothersinarms.nl/index.php?lan...glish&page=news Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ha fett.. gleder meg. Noen som vet noe nytt om utgivelsesdato eller demo? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 utgivelsedatoen er framleis 25 februar neste år. ellers veit ikkje eg noko nytt om spelet, ikkje det at eg følger noko nøye med heller da, men. http://gamer.no/produkt.php?produktid=16868 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ikke for å skuffe dere, men Gearbox har ikke sagt noe annet en 1. kvartal 2005. Så langt har ikke BiA noe utgivelsesdato. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Takk for link Thomas Gleder meg bare enda mer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Dette blir et annet WW2 spill. Pacific Assualt viser jo bare at EA ikke går riktig vei lengre. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Egentlig så driter jeg i EA, synd de kjøper DICE da. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bra grafikk ser det ut som, og sinnsykt bra gameplay...Detter blir nok et stort spill. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ser bra ut det der Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Kansje fordi han som satt i tanken var en tysker Det er vel MP på BiA ? edit: Skriveleif Endret 22. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Om dere ser Gearbox sin 20+ minutter lange spillesnutt fra BiA ser dere tydelig at AI`en er meget god. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er vel MP på BiA ? som dei fleste andre spel (stort sett bare med unntak av hl2) så er det ein mp del. MULTIPLAYER The multiplayer of Brothers in arms is totally different from all multiplay modes which we ever seen in other games. It is an unique combination between a first person shooter and a tactical game, where you as LEADER of three AI’s must kill the enemy soldiers in a strategic manner. With Xbox live it is only possible to play with four human players in a server, with the result that you play’s with eight against eight including AI soldiers. For the pc must still be looked how many human multiplayers can play together in one server. This will probable become more than by the Xbox. For the Playstation version, which probable comes later, there is probable no multiplayer option. The trategic side seems mayby boring, but if you play it, you see that it’s very exciting to make the correct strategic decisions without losing your men. Just like the real war.. Mode types There are twelve different missions in the multiplayer of Brothers in arms, which seems that you are in a singleplayer map, because every team has a task. For example the allies must eliminate the AA gun of the germans, and the germans must defend that AA gun. A round takes no longer then ten minutes. Map editor There comes a map editor for Brothers in arms, so you can make your own maps, and it is possible that you play online in your own map. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Produktet er snart "endelig". Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Uansett kan det jo hende at snutten er laget slik for at det skal se "kulere" ut. Gearbox sin spesialitet skal som sagt være AI`en i BiA. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Traileren er jo nesten en liten frag movie. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Produktet er snart "endelig". Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Uansett kan det jo hende at snutten er laget slik for at det skal se "kulere" ut. Gearbox sin spesialitet skal som sagt være AI`en i BiA. Jeg skulle likt å visst hvor du har den informasjonen om at de vil ha det ut før jul fra... Annet enn at det kanskje vil medføre større salg da. Spillet har ifølge tothegame release date den 25 februar i UK. Vi bør forholde oss til det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det var en fin trailer, men den viser jo at AI'en er helt på trynet. Får for Gud's skyld håpe den er bedre i spillet enn hva denne traileren viser. AI`en er jo det Gearbox skal ha arbeidet mest med på BiA. hehe, ja, og så? Selv om de har jobbet mye med den kan det jo hende den er elendig. Jeg sier bare at hvis du ser på den traileren så ser du hvordan fiendene oppfører seg og hvordan den tanksen sprer kulene uten å treffe osv. Men det kan jo hende at det dem viser her ikke er representativt for det endelige produkt. Ikke vet jeg, men det skal bli spennende å sette seg ned med dette spillet ja Produktet er snart "endelig". Gearbox håper på å være ferdig med spillet før jul. Uansett kan det jo hende at snutten er laget slik for at det skal se "kulere" ut. Gearbox sin spesialitet skal som sagt være AI`en i BiA. Jess stemmer det der, men har ikkje spillutviklere sagt at AI i spillene deres i løpet av det siste året er så bra å blabla, ingen scriptede sekvenser på Fiender.De avgjør etter spilerens valg..(MOHPA noen) meeeen eg tviler ikkje pa at AI i dette spill vil svikte oss, om den gjør det vil eg aldri stole på en som sier at AI i deres spil er den beste noensinne eller skiller seg ut i fra andre spill.. EDIT: trailer var fantastisk Endret 22. november 2004 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå