hifiking Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg kjøpte en Sweex 450 W PSU på komplett fordi den var den eneste de hadde inne. Men jeg finner ingen kommentarer eller anbefalinger av denne. Er den så håløs at ingen gidder å snakke om den engang? Noen som har noen erfaringer? Støy er ikke så farlig, men andre ting? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 *riste på hodet* det hjelper deg kanskje å søke på google. google er din venn. (nei han biter deg ikke) Grunnen til at det ståringenting om den, er at kanskje, komplett ikke gadd å finne frem tester osv til den. Det betyr ikke at den er dårlig. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det ligger en del erfaringer (les: frarådninger) på forumet. Søk på sweex Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Selger Komplett sweex? Fant ikke en eneste sweex artikkel å sidene dems Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Finner ingen Sweex på Komplett eg heller. http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...&highlite=sweex Endret 22. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er vel Datakjeden som selger disse (les: ex-komplett butikkene) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ikke sikker på PSU'ene, men jeg har et sweex nettverkskort funker fint enda det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den eneste testen som det linkes til.. og det er "verstingmodellen" til Sweex er jo udelt positiv? Har selv kjøpt en 350Watter fra Datakjeden.. og den driver mitt overklokkede strømsultne *Prescott*-system med overklokket Radeon 9800 @ XT++ uten problem. Det til tross for dårlige specs. på 12V rail. PSU'en ser ut som en billig Q-Tec "gold", men sålangt har jeg bare gode erfaringer. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ok, takker for svar. Søkte gjennom forumet etter Sweex og fant ikke noe interessant. Av gammel vane kom jeg også til å omtale datakjeden som komplett. Sorry for det. Håper nå da at den fungerer et par år i allefall. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Sweex har mange billigprodukter, alt fra nettverkskort til harddiskkabinetter og da også PSU. Disse PSUene virker helt greie til normal/beskjeden bruk. Men jeg ville nok ikke puttet en sånn en på en P4/AMD64 med 3000,- skjermkort og mange andre enheter. Da kjøper du noe som står i stil med resten av maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå