~Alex~ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hei nå har jeg en god stund sittet og prøvd å instalere PhpBB2 hos webhhosten min. Dette funker ikke, ikke bare jeg men flere andre har prøvd uten hell. Servern har støtte for Phpbb2 og kjører MySQL 4.0.20. Jeg klarer det rett og slett ikke. Hvis noen kan hjelpe meg så post her og jeg vil pm med info om greia. mye passord og dritt som jeg ikke kan poste her så det må evt. gå via PM eller messenger. Servern er www.ape-republikken.com/phpbb2 så hvis noen vil prøve si ifra så sender jeg all info. Flere har prøvd ingen har klart det eller forstått det enda. Endret 22. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Fint om vi kunne få litt info om når det skjærer seg.. Du har husket å opprette databasen? Og de "flere andre", bruker de samme server? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har laget en data base, men PhpBB2 finner den ikke. Er ikke sikker på om jeg har skrevet inn riktig "Database Servernavn / db_host" og "Ditt Databasenavn / db_navn" . Får feil melding om at PhpBB2 ikke finner databasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå