Sylvarius Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når kommer disse? Husker når DooM 3 kom ut, da sa dem at det først var de skjermkortene med 512 mb ram som ville kjøre dette spillet på max... Avventer lissom litt med å erstatte mitt 9800se, vil kjøpe et nVidia kort med 512 mb ram og rå ytelse... Kan det være at 512 mb ram blir forebeholdt PCI-E kortene? Hadde veldig lyst å makse ut ytelsen på socket a med agp før jeg gikk videre... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Doom3 kjører helt greit i Ultra Quality på 256 MB skjermkort. (Sliter vel dog litt hvis man skrur på max AA/AF) Personlig makter jeg dog ikke å se forskjellen mellom High og Ultra-kvalitet, men så har jeg ikke det samme synet som jeg engang hadde da. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tror det neste store hoppet i grafikk kommer til sommeren neste år, med nye kort. Tviler sterkt på at man vil merke stor forskjell med 512MB minnne på dagens kort. Blir vel som 9800 i "sluttfasen", som ble git ut med 256MB til en økt pris, uten at det hjalp noe særlig på ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå