Epsilon- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Se på dette bildet den til venstre har jeg plukket ut av en hp pavillion 7825 og den til høyre er en vanlig q-tec atx psu. Er den til høyre en helt standard mATX psu eller er det ingenting som heter det? Må jeg bestille en ny gjennom hp? Den er nemlig i ustand... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 HP, Dell, IBM etc trenger ikke følge standarder når de lager PCer, de lager ting på sin egen måte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er ikkje M-ATX micro-ATX elns? Kontaktane ser jo like ut. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gi meg partnummeret, så kan jeg sjekke fra den koster fra HP. Jeg må ha nummeret før jeg går hjem fra jobb klokken 16 idag. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det står q-tec på den sååå?? Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Er den til høyre en helt standard mATX psu eller er det ingenting som heter det? Må jeg bestille en ny gjennom hp? Den er nemlig i ustand... mATX er en standard for hovedkort. mATX hovedkort bruker standard ATX psu. det er ingenting som heter mATX psu. "Dybden" på en ATX psu kan variere fra produsent til produsent, ellers er de stort sett bygget etter samme mål. Din HP psu følger ikke noen ATX standard. Sikker på det ikke er en garantisak? Endret 22. november 2004 av capy Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Fant denne på microplex, den har akkurat samme mål og ser akkurat lik ut. Jeg testa med en vanlig atx (den som du ser på bildet, q-tec'en) og da funka pc'en men den passer ikke inn i kabinettet. Men det ser ut som dere ikke har tro på at denne ikke kommer til å passe/fungere, det tror jeg... Edit: Det var jeg som surra Endret 23. november 2004 av Epsilon- Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Fant denne på microplex, den har akkurat samme mål og ser akkurat lik ut.Jeg testa med en vanlig atx (den som du ser på bildet, q-tec'en) og da funka pc'en men den passer ikke inn i kabinettet. Men det ser ut som dere ikke har tro på at denne ikke kommer til å passe/fungere, det tror jeg... Produkt navn eller link? Eller er det bare jeg som er surrete? EDIT: Fortron/Source, 180W, MicroATX / SFX12V ? Bilde er ganske likt men jeg har ikke gått inn i dypere studier av målene... LOZER Endret 23. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå