Gå til innhold

Kopiere kopibeskyttet cd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lovlig er det ja, men er det i strid med retningslinjene til forumet? Informasjon om korleis du kopierer ein CD kan jo brukast til piratvirksomhet.

Det ville overraske meg alvorlig mye. Man har etter loven full anledning til å ta så mange kopier av en cd man bare vil. Programvaren vi her har omtalt er også stuerene. Hvis det er retningslinjer som sier at vi ikke har lov til å diskutere dette syns jeg reglene er for stivbeinte. Hadde vi derimot diskutert hvor man enklest distribuerer kopiene videre via ftp eller annen fildeling vil det være en helt annen sak.

Edit:

Se forøvrig reglene om dette her. Tror vi er på det rene.

http://forum.gamer.no/index.php?act=boardrules#pirat

Endret av xlnt
Lenke til kommentar

Så ikke posten din før nå, sorry = /

Bruk free-ware programmet (hvertfall trial version) Cd-r-win (husker ikke hvordan det staves).

Lag en ISO-fil av spillet, brenn ISO filen på en cd eller kjør ISO filen i Deamon-Tools.

LYKKE TIL!

Du kan eventuelt laste ned warez-versionen, siden du allerede har spillet?

*Beveger seg ut på farlig grunn* :D

Lenke til kommentar

Om CDen er så skadet at den ikke kan leses er det ingen andre håp enn å prøve å kjøpe et slikt "Cd repair kit" fra Expert (eller andre selgere). Men jeg garanterer ingen ting.

Det koster forøvrig litt over 400 kr, men kan til gjengjeld brukes på flere plater.

Lenke til kommentar
Om CDen er så skadet at den ikke kan leses er det ingen andre håp enn å prøve å kjøpe et slikt "Cd repair kit" fra Expert (eller andre selgere). Men jeg garanterer ingen ting.

Det koster forøvrig litt over 400 kr, men kan til gjengjeld brukes på flere plater.

Eller kjøpe en tannkrem tube til 10,- den gjør samme nytten

Lenke til kommentar

Eller kjøpe en tannkrem tube til 10,- den gjør samme nytten

hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...