bonneg Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei. Har skaffet meg proshow gold V2.0, men har et litet problem. Når jeg lager et slide-show, så får jeg ikke med "transmisjonene" over på cd. Jeg lager altså et "show" med fine overganger mellom bildene, og tekst som snurrer og spretter, men når jeg brenner ut showet som vcd eller svcd eller xvcd så blir ikke disse med. Teksten står der, men den beveger seg ikke, og bildene har ikke flotte overanger. Jeg har ikke dvd brenner enda, men lurer på om jeg får med transmisjonene hvis jeg brenner showet som dvd.... Noen som kan hjelpe ? Vennlig hilsen Bonneg Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Sjekk i hjelp under Video CDs, Output Format. Der står det forklart. Hvis du velger videoformat på VCD (352x288) , så blir kvaliteten veldig mye dårligere enn når du bare har stillbilder. På DVD tror jeg at du alltid vil få med overgangene. Av de program jeg har testet, så er det bare PhotonTV som har nogenlunde tilfredsstillende løsning på overganger mellom stillbilder på VCD. Den danner en videofil bare for overgangen, mens bildene har full stilbildeoppløsning (704x576). Jeg bruker selv Ulead DVD & CD Pictureshow. På VCD bruker jeg aldri overganger elle animasjoner. Endret 22. november 2004 av MagneH Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg kjører "MySlideShow" og har hittil ikke møtt på problemer med overganger mellom lysbildene når jeg kjører VCD (har ikke mulighet til å lese SVCD på DVD spilleren, så det har jeg ikke fått prøvd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå