Woodoo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg skal selge høyttalerene mine, de er på 43 kg per stykk. Men hvordan skal jeg sende disse? De er jo alt for tunge for posten. Skal jeg sende de med tog? Sender Tollpost Globe eller Nor-Cargo for privatpersoner? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du kan snakke med noen fra Linjegods, tror de sender for privat personer Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De fleste transportfirmaer ordner biffen gjennom sine nettverk. Se på gule sider, eller i ditt distrikt. Av større aktører du kan prøve dersom du er helt blank, har du f.eks Linjegods, DFDS Transport, DHL og TNT. Enten kan de fikse det, eller så vet de hvem som kan. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Katapult. Men seriøst, som sagt, kontakt et transportfirma. Tenker du får sendt de på pall med tog. Så dukker de opp på din lokale togstasjon. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Katapult? Nei, gå for en god, gammaldags spettert Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Prøv en av disse: www.jetpak.no www.boxdelivery.com Linjegods tar ikke oppdrag mellom privatpersoner, kun bedrift--->privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå