eskraut Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Emne røper vel hovedsaken her. Det dreier seg om en maskin som restarter samme hvordan man prøver å slå den av, bortsett fra når man tar strømmen eller trykker på knappen før windows er lastet. Har prøvd WinXP og 2000, men det samme skjer i begger os'ene. Noen som har tips eller? Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hmmm du kan vel prOve og gA til kontroll panell og strOm forsyning deretter avansert og se litt pA innstillingene der.. Beste tips jeg har pA lager.. Lenke til kommentar
hce Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ta en titt i BIOSen under Power Managment... Skru på advanced ett eller annet, og sjekk hva power knappen er definert som. Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Det er windows som er problemet... går an å skru den av med powerknappen, men når windows er lastet vil det ikke avslutte igjen, bare restarte... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 22:23, eskraut skrev:Det er windows som er problemet... går an å skru den av med powerknappen, men når windows er lastet vil det ikke avslutte igjen, bare restarte... har du prøvd å bruke winupdateKjetil Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 22:23, eskraut skrev:Det er windows som er problemet... går an å skru den av med powerknappen, men når windows er lastet vil det ikke avslutte igjen, bare restarte... Hadde lignende problem i win2k, der maskinen ikke ville slå seg av unasett hvor mye jeg hold power knappen inne, redningen for meg da var å enable advanced power controll (eller noe lignende) i windows og enable det samme i BIOS, nå fungerer det utmerket. Men ikke helt likt ditt problem, men ta en liten titt, skader ikke :smile: Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 11:21, hce skrev: Quote: Den 2002-05-28 22:23, eskraut skrev: Det er windows som er problemet... går an å skru den av med powerknappen, men når windows er lastet vil det ikke avslutte igjen, bare restarte... Hadde lignende problem i win2k, der maskinen ikke ville slå seg av unasett hvor mye jeg hold power knappen inne, redningen for meg da var å enable advanced power controll (eller noe lignende) i windows og enable det samme i BIOS, nå fungerer det utmerket. Men ikke helt likt ditt problem, men ta en liten titt, skader ikke :smile: Nei, skader jo ikke å prøve :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå