klingtai Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Håper jeg ikke har postet heeelt feil. Kan vel kanskje betraktes som en "morosak" også, men den gangen var det "ramme alvor". Endret 22. november 2004 av runmad Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Veldig rart det her. Satt å skrev dette innlegget på en meget bra bærbar datamaskin... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Bildet er fake Hva mener du? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En ting jeg lurer på, hva er det store roret til høyre for han mannen ? Ratt for å bevege seg blant alle filene (3d-miljø) eller en ny måte å klokke på ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En ting jeg lurer på, hva er det store roret til høyre for han mannen ?Ratt for å bevege seg blant alle filene (3d-miljø) eller en ny måte å klokke på ? Klokke hva da? Superprosessoren på mektige 1,2Mhz? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bildet er fake Hva mener du? Sitat fra manalang.com: Update: Turns out this is a hoax. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mannen som står der er tatt fra ett annet bilde, tv`n er byttet ut, skriveren er egentlig ikke der, panelet er fra en ubåt om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mannen som står der er tatt fra ett annet bilde, tv`n er byttet ut, skriveren er egentlig ikke der, panelet er fra en ubåt om jeg ikke husker helt feil... Korleis veit du alt dette? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Btw, den skriveren ble oppfunnet en gang på 70-80 tallet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mannen som står der er tatt fra ett annet bilde, tv`n er byttet ut, skriveren er egentlig ikke der, panelet er fra en ubåt om jeg ikke husker helt feil... Korleis veit du alt dette? jeg ser hva som er manipulert.... er ganske lett å se hvis du ser på fargene... neida, har vært borti det bildet før, skal se om jeg finner igjen bildene som er klippet sammen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 - Display of the Maneuvering Room Consoles at the Museum of History & Technology. - On the left is the Main Propulsion Panel, in the middle is the Reactor Plant Control Panel, and on the right is the Electric Plant Control Panel. Panels are from the mid-1960's design. - The DEC LA36 DECwriter II Terminal fant ikke han mannen noen sted... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nei fanken! Så bildet er altså falskt..... Ja ja, beklager folkens, jeg visste ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå