kvikks Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hei Har nok engang problem med å få div'er til å utvide seg etter andre div'er.. Det fungere i IE, mens Opera blir herpa... Noen som har et knep? Skulle fremgå ganske klart hva som er feil! Nettside CSS Endret 22. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen grunn til at du setter fast høyde i dette tilfellet..? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen grunn til at du setter fast høyde i dette tilfellet..? på wrap? det er hack for min-height... er kun IE og de andre browsere som ikkje skjønner !important som tar hensyn til denne. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 html,body { height: 100%; } mangles kanskje? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 html,body { height: 100%; } mangles kanskje? nope, skal ikkje være 100% på body, html... Forøvrig fant eg en løsning, det var height som laget trøbbel, ved å sette xheight: 500px; istedetfor height: 500px; fant eg feilen. Siden xheight kan ungås med !important, ble løsningen slik; #contentWrap { margin-left: 76px; padding-top: 10px; padding-right: 10px; min-height: 500px !important; height: auto !important; /* Force the IE hack*/ height: 500px; /* IE/safari hack */ } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå