Jtand Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Fikk et tilbud om å kjøpe 1 mnd gamle Cerwin-Vega CLSC-15 for 4000 kr. Nypris er 5996 på hifiklubben. Er dette et bra tilbud? Hvilken forsterker skal brukes til disse uhyrene? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Til den prisen bør de ikke være mye brukt, og relativt nye. Du bør bruke en NAD C372 eller tilsvarende. Du bør også ha et stort rom å bruke dem i. 15" CV høyttalere fungerer dårlig på et lite gutterom. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Til den prisen bør de ikke være mye brukt, og relativt nye. Du bør bruke en NAD C372 eller tilsvarende. Du bør også ha et stort rom å bruke dem i. 15" CV høyttalere fungerer dårlig på et lite gutterom. Rommet mitt er på 16,5 m2. Vil helst ha en surround-reciever. Forslag? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Et kraftverk fra NAD eller H/K. Rommet ditt er alt for lite til så store høyttalere. Jeg tror du vil få et bedre resultat med f.eks CLSC10. Endret 22. november 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Hva er Antall watt RMS på disse høyttalerne? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vet ikke, men hvor høy effektbelastning en høyttaler tåler er veldig uinteresseant. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Fikk et tilbud om å kjøpe 1 mnd gamle Cerwin-Vega CLSC-15 for 4000 kr. Nypris er 5996 på hifiklubben. Er dette et bra tilbud? Hvilken forsterker skal brukes til disse uhyrene? Hei! Det er jeg som selger disse høyttalerene, regner med det var du som ringte meg her om dagen? Jeg kan være villig til å gå litt ned i pris, 3500 kroner, det er da en bra pris. Høttalerne er nesten ikke brukt. De er akkurat som nye, har bare spilt i ca 50 timer. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor selger du dem etter så kort tid? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor selger du dem etter så kort tid? Han skal kjøpe seg bil. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Fikk et tilbud om å kjøpe 1 mnd gamle Cerwin-Vega CLSC-15 for 4000 kr. Nypris er 5996 på hifiklubben. Er dette et bra tilbud? Hvilken forsterker skal brukes til disse uhyrene? Hei! Det er jeg som selger disse høyttalerene, regner med det var du som ringte meg her om dagen? Jeg kan være villig til å gå litt ned i pris, 3500 kroner, det er da en bra pris. Høttalerne er nesten ikke brukt. De er akkurat som nye, har bare spilt i ca 50 timer. Det var sikkert meg ja Skal vurdere det. Ringer deg sikkert igjen om neon dager. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor selger du dem etter så kort tid? Han skal kjøpe seg bil. Skal kjøpe meg bil ja Derfor selger jeg hele anlegget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå