Kairo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er på utkikk etter en MP3-spiller som kan koples til USB på en pc. Vil bruke spilleren til å styre musikk på PC'en. Noe lignende som en portable media centre, men bare nødvendig med musikk. Noen som har noe forslag ? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg, men kanskje Archos AV340 er det du leter etter, det er ihvertfall et portabelt media center. Hva mener du med å styre musikk på pcen? Skal du bruke spilleren som fjernkontroll? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har også problemer med å se logikken i dette. Kan du ikke bare få en fjernkontroll til pc da? Eventuellt kjøpe logitech Dinovo som lar deg styre musikken? Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Mener en slags skjermbasert fjernkontroll med dockingstasjon, som koples til usb på pc'en. Synest det blir for mye med skjerm + evtt tastatur / mus. Archos AV340 eller Archos Gmini 220 kunne passet fint, om dem kan kan koples til ekstern harddisk. Kairo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå